مراسم بزرگداشت آیت الله زرندی
مراسم بزرگداشت آیت الله زرندی

به گزارش خبرنگار یوپنا، حجت الاسلام زرندی در گفتگو با یوپنا گفت: این مراسم پنجشنبه ۶ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر در کرمانشاه برگزار می گردد. وی افزود: سخنران مجلس سید حسین موسوی (رییس مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه) می باشد.آیت الله زرندی از سال ۱۳۴۳ در کرمانشاه سکونت و به مدت […]

به گزارش خبرنگار یوپنا، حجت الاسلام زرندی در گفتگو با یوپنا گفت: این مراسم پنجشنبه ۶ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر در کرمانشاه برگزار می گردد.

وی افزود: سخنران مجلس سید حسین موسوی (رییس مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه) می باشد.آیت الله زرندی از سال ۱۳۴۳ در کرمانشاه سکونت و به مدت ۵۰ سال در بین عامه مردم زندگی عادی داشتند. از سال ۱۳۶۴ از طرف امام خمینی( ره) به عنوان امام جمعه کرمانشاه انتخاب شدند. همچنین امام ایشان را به عنوان نماینده خویش در آن استان به مدت ۱۸ سال که تا سال ۸۶ ادامه داشت انتخاب نمودند. از ویژگی های خاص آن مرحوم می توان به روح مملو از تلاش، خدمتگزاری و دلسوزی نام برد به طوری که حتی در دهه ی ۶۰ تا ساعت ۲ صبح در دفتر خود جوابگوی مراجعین بودند.

حجت الاسلام زرندی در پایان خاطر نشان کرد: از عامه مردم، حوزه ها، دانشگاهیان، ائمه جمعه، نهادها و ارگانهای دولتی و سایرین دعوت به عمل می آید که در بزرگداشت این عالم ربانی و گرانقدر حضور گسترده داشته باشند.