زمانی نیا با معاون وزیر خارجه پرتغال دیدار و گفتگو کرد
زمانی نیا با معاون وزیر خارجه پرتغال دیدار و گفتگو کرد

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت روز (یکشنبه، ۹خردادماه) با جرج کوستا اولیویرا، معاون وزیر خارجه پرتغال برای گسترش همکاری در زمینه انرژی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، امیرحسین زمانی نیا روز(یکشنبه، ۹خردادماه) در دیدار با جرج کوستا اولیویرا، معاون وزیر خارجه پرتغال […]

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت روز (یکشنبه، ۹خردادماه) با جرج کوستا اولیویرا، معاون وزیر خارجه پرتغال برای گسترش همکاری در زمینه انرژی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، امیرحسین زمانی نیا روز(یکشنبه، ۹خردادماه) در دیدار با جرج کوستا اولیویرا، معاون وزیر خارجه پرتغال برگسترش همکاری دو کشور در زمینه های مختلف نفتی از جمله سرمایه گذاری در بخش پالایشگاهی و پتروشیمی تاکید کرد.

دراین دیدار چند شرکت بزرگ پرتغال از جمله ای ان ام سی (ENMC) حضور داشته و زمینه های فعالیت خود را در این دیدار با ارائه پاورپوینتی تشریح کرد. این شرکت پرتغالی در زمینه ساخت پالایشگاه و تولید فرآورده های نفتی فعالیت می کند.

امیرحسین زمانی نیا پیش تر در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با ماریو ریو کاروالیو، مدیر توسعه تجاری پرتغال دیدار و راههای همکاری میان دو کشور را بررسی کردند.