دکتر رستمی ابوسعیدی در دیدار کمیته علمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با ایشان اعلام کرد:
دکتر رستمی ابوسعیدی در دیدار کمیته علمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با ایشان اعلام کرد:

نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیته علمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه در دانشگاه پیام نور برگزار شد. به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت های ارزشمند دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری It گفت: واگذاری بخش مجازی جشنواره بین […]

نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیته علمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه در دانشگاه پیام نور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت های ارزشمند دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری It گفت: واگذاری بخش مجازی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به دانشگاه پیام نور فرصتی ارزشمند برای گسترش فرهنگ رضوی در داخل و خارج از کشور و ارائه خدمتی از سوی دانشگاه پیام نور به جامعه شیعیان است.
دکتر رستمی ابوسعیدی افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور با گستردگی در سطح ۳۱ استان کشور و حضور در ۶۴ کشور خارجی بسترهای لازم را برای انتقال اهداف ارزشمند این جشنواره در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور داراست.
دکتر نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز ضمن ابراز خرسندی از واگذاری بخش مجازی این جشنواره از سوی وزارت علوم، به دانشگاه پیام نور گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به ظرفیت های گسترده دانشگاه پیام نور در زمینه فناوری های مبتنی بر IT ، مسئولیت بخش مجازی این جشنواره را به دانشگاه پیام نور واگذار کرده و این دانشگاه از تمام ظرفیت های خود برای تولید محتوای چند زبانه برای انتقال ارزش ها و فرهنگ رضوی استفاده خواهد کرد.
وی با عنوان اینکه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) امسال ۱۴ الی ۲۴ مردادماه در سطح ۳۱ استان کشور و ۷۷ کشور جهان برگزار می شود گفت: دستگاه هایی مانند سازمان فرهنگ و ارتباطات، بنیاد امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز آموزش عالی در برگزاری این جشنواره همکاری خواهند داشت.
شایان ذکر است، در نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیته علمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) مقرر شد فصلنامه الکترونیکی با عنوان « فرهنگ رضوی» با رویکرد فراملی و با استفاده از ظرفیت های گسترده دانشگاه پیام نور در زمینه شبکه مجازی منتشر شود.
گفتنی است، دکتر نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از سوی وزارت علوم، به عنوان رئیس شبکه مجازی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) انتخاب شد.
 
 
   



 

 
 

.divCommentRating {
TEXT-ALIGN: right
}