معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد؛
معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد؛

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه قریب به ۷۰۰ هزار نفر در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، گفت: سرانه فضای آموزشی دانشجویان پیام نور کشور دو متر مربع است . سرانه فضای آموزش برخی استان‌ها همچون کردستان کمتر از میانگین کشوری و سرانه برخی استان‌ها همچون کرمانشاه بیش از میانگین […]

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه قریب به ۷۰۰ هزار نفر در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، گفت: سرانه فضای آموزشی دانشجویان پیام نور کشور دو متر مربع است . سرانه فضای آموزش برخی استان‌ها همچون کردستان کمتر از میانگین کشوری و سرانه برخی استان‌ها همچون کرمانشاه بیش از میانگین کشوری است.
دکتر حسنی درباره تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه در کشور گفت: ۴۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور فعالیت می‌کنند که ۸۰۰ نفر دانشیار و استاد تمام، ۲۰۰۰ نفر استادیار و مابقی نیز مربی هستند.
وی با اشاره به اینکه برای اتمام طرحها اولویت به ترتیب با طرح‌های دارای ۵۰ و ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی است گفت: تلاش می‌شود طرح‌های دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته دولت و طرح‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر به بهره‌برداری برسند.
بهره‌برداری از ۱۰ طرح نیمه تمام دانشگاه پیام نور کرمانشاه
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه دکتر بهمن سعیدی پور در این نشست خبری با اشاره به افتتاح ۱۰ طرح در پیام نور استان در صورت تأمین اعتبار تا دهه فجر اظهار داشت: هفت طرح از مجموع طرح‌های در حال اجرا تا هفته دولت
و سه طرح دیگر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
بهمن سعیدی‌پور با بیان اینکه امید داریم با افتتاح این طرح سرانه آموزشی پیام نور استان افزایش یابد عنوان کرد: میانگین سرانه آموزشی دانشگاه‌های پیام نور استان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری و سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور شهر کرمانشاه پایین‌تر از میانگین کشوری است.
وی با اشاره به اینکه میانگین سرانه آموزشی کشوری دو تا سه متر مربع برای هر دانشجو است گفت: سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور شهر کرمانشاه ۱٫۲ متر است که با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور به سرانه کشوری نزدیک می‌شود.
سعیدی‌پور با بیان اینکه اکنون تمامی کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور مجهز به سیستم آموزشی نوین و استاندارد هستند افزود: در سال گذشته ۲۰ رشته کارشناسی ارشد به دانشگاه پیام نور استان افزوده شد و امید داریم در آینده شاهد بالندگی کمی و کیفی دانشگاه پیام نور باشیم .