شاخص کل در بازار معاملات امروز به عدد ۷۵ هزار واحدی رسید
شاخص کل در بازار معاملات امروز به عدد ۷۵ هزار واحدی رسید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در جریان معاملات با کاهش ۶۷۵٫۶۰ واحدی به عدد ۷۵ هزار و ۲۰۰ واحد رسید.

 

به گزارش یوپنا، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در ابتدای معاملات هفته جاری با کاهش۱۲۰٫۱۹ واحدی به عدد ۷۵ هزار و ۷۵۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۲۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون سهم اوراق بهادار طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی بود.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با کاهش ۸٫۴۰ واحدی به عدد ۱۳ هزار و ۷۸۷ واحد رسید.

گفتنی است نمادهای فاراک با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و نمادهای شبندر، خساپا، خودرو و فارس با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرابورس در ابتدای معاملات روز جاری با ۵٫۴۰ واحد منفی به عدد ۸۰۲ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۳۴ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی بود.
***تابلوی بورس، سراسر قرمز پوش شد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در جریان معاملات با کاهش ۶۷۵٫۶۰ واحدی به عدد  75 هزار و ۲۰۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد و ۳۲ میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۴۸ میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم طی ۶۸ هزار نوبت معاملاتی است.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با کاهش ۱۰۳٫۵۱ واحدی به عدد ۱۳ هزار و ۶۹۱ واحد رسید.

گفتنی است نمادهای فولاد، شبندر، خودرو، کگل، خساپا، وبملت و فارس با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با کاهش ۹٫۷۰ واحدی به عدد ۷۹۸ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷۴۸ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران