اگر آمریکایی ها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می زنیم
اگر آمریکایی ها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می زنیم

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام تاکید کردند: ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.

به گزارش یوپنا، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، به مناسبت ماه مبارک رمضان،عصر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام  تاکید کردند: در برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده که برطرف نکرده مسئله‌ی بانک‌ها حل نشده، مسئله‌ی بیمه‌ی نفتکش‌ها در سطح محدودی انجام می‌شود پول‌های نفت و پول‌هایی که در دیگر کشورها داریم به ما داده نمی‌شود.

ایشان افزودند: آمریکایی‌ها بخش مهمی از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و غنی‌سازی ۲۰ درصد و فردو و اراک را تعطیل کردیم.

 ایشان در ادامه تصریح کردند: این تصور غلطی است که با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ این درست نیست؛ نمی‌توانیم بر توهم تکیه کنیم.
حضرت ایت الله خامنه ای تاکید کردند: بحث بر اصل موجودیت جمهوری اسلامی است و با مذاکره حل نمی‌شود بعضی خیال می‌کنند که دشمنی‌ها به‌خاطر ستیزه‌گری ما با آمریکاست.
جمهوری اسلامی با فرانسه چه کرده؟ چرا فرانسه در مذاکرات هسته‌ای نقش پلیس بد را اجرا کرد و چرا کشورهای هلند و کانادا دشمنی می‌کنند؟

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام فرمودند: برنامه امروز دشمن این است که توانمندی های جمهوری اسلامی را متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلا از رشد آنها جلوگیری کند؛ ما باید تا جایی که می توانیم توانمندی ها را افزایش دهیم.
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند:  ما باید تا جایی که می‌توانیم توانمندی‌ها را افزایش دهیم بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندی‌هایمان را افزایش بدهیم اگر افزایش دادیم آن‌وقت می‌توانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید.

 

بنابر این گزارش، دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.

پس از تلاوت کلام الله مجید، حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری در حال ارائه گزارش و ایراد سخن پرداخت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر