آغاز ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان پزشکی از امروز
آغاز ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان پزشکی از امروز

قائم مقام آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال از امروز (سه‌شنبه اول تیر )می توانند اطلاعات خود را در سامانه ” میهمانی و انتقال دانشجویان” وزارت بهداشت ثبت کنند.

دکتر حمید اکبری  با اعلام این مطلب اظهار کرد: تا کنون دانشجویان برای میهمانی و نقل انتقال بین دانشگاه‌های داخل مجبور می شدند درخواست خود را به صورت کتبی و شفاهی به دانشگاه‌ مورد نظر ارسال کنند، اما با راه اندازی سامانه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان در وزارت بهداشت این امرتسهیل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان متقاضی جابجایی و میهمانی می توانند از امروز یکم تیر ماه اطلاعات خود را وارد سامانه کنند. این اطلاعات در مرداد ماه بررسی  و نتایج آن تا دهم شهریور ماه قبل از شروع ترم جدید اعلام خواهد شد.

دکتر اکبری یاد آور شد: هدف از راه اندازی این سامانه تسریع و تسهیل رسیدگی به تقاضاهای میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی کشور و جلوگیری از مکاتبات ومراجعات غیر ضرور به دانشگاه ها و ستاد وزارت بهداشت است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: ثبت درخواست میهمانی وانتقال و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای مذکور به صورت کتبی قابل قبول نیست و صرفاً از طریق ثبت درخواست های میهمانی به آدرس http://Guest.behdasht.gov.ir    و سامانه ثبت درخواستهای انتقال به آدرس http://Transmission.behdasht.gov.ir صورت می گیرد.

منبع:ایسنا