سالم ترین و دقیق ترین نظارت را در این دوره انتخابات داشتیم/ رييس فعلی سازمان مانند بقيه كانديداها عمل كرد
سالم ترین و دقیق ترین نظارت را در این دوره انتخابات داشتیم/ رييس فعلی سازمان مانند بقيه كانديداها عمل كرد

رييس هیات نظارت مرکزی بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان این که سالم ترین و دقیق ترین نظارت را در این دوره انتخابات داشتیم، گفت: رييس فعلی سازمان پيشنهادی برای حضور در جلسات هيات نظارت و ستاد مركزی ارائه نداده و مانند بقيه كانديداها عمل كرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، حسين مصباح، رييس هیات نظارت مرکزی بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، در نشست خبری امروز یکشنبه ۲۷ تیر سال جاری، گفت: با توجه به جوسازی های مبنی بر تقلب انتخابات سازمان بر آن شديم تا جزئيات و نحوه نظارت بر اين انتخابات را برای همه در حضور رسانه ها شفاف سازی كنيم.
 
وی افزود: متاسفانه اين شایعه ها و شكايت ها كه در فضای مجازی منتشر شده است بيشتر جنبه تبليغاتی دارد، اما ما بازهم برای رفع هرگونه شكايت به آنها رسيدگی می كنيم.
 
رييس هیات نظارت مرکزی بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، تصریح کرد: نتايج اوليه چهارمين دوره انتخابات شورای مرکزی وهیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی ومشاوره، فردا و نتيجه نهايی  ٣١ تير اعلام می شود.
 
وی با بيان اين كه اين انتخابات يكی از سالم ترين انتخابات بوده و دقيق ترين نظارت ها صورت گرفته است، گفت: اين انتخابات اولين انتخابات نظام صنفی است كه با تفاهم و نظارت فرمانداری ها انجام گرفته است.
 
مصباح تصریح کرد: در اين دوره انتخابات در مجموع ٦٠ كانديدا با هم به رقابت پرداختند، همچنین در حدود ١٠٠ صندوق اخذ رای در حوزه های مختلف برای جمع آوری آرا شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: در استان ها اين انتخابات در فرمانداری ها و در تهران با هماهنگی شهرداری در فرهنگسراها اجراشد. 

 
وی در مورد اعضا هیات نظارت بر انتخابات، اظهار داشت: اين هیات متشكل از هفت نفر؛ ۳ نفر منتخب شورای مركزی فعلی، ۲ نفر منتخب انجمن های روانشناسی و مشاوره، يک نفر نماينده رييس سازمان و یک نفر نماينده بازرسان سازمان است، همچنين وزارت كشور نيز براين انتخابات با انجام انتخابات در فرمانداری استان ها نظارت داشت.
 
مصباح با بیان این که عباسعلی اللهیاری، رييس فعلی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، پيشنهادی برای حضور در جلسات هيات نظارت و ستاد مركزی ارائه نداده است، خاطر نشان کرد: ایشان مانند بقيه كانديداها عمل كرده اند.
 
شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی ومشاوره کشور، متشکل از ۶ روانشناس، ۵ مشاور و ۳ بازرس است که می تواند روانشناس یا مشاور باشد. این افراد برای یک دوره ۴ ساله انتخاب می شوند. این اعضا در اولین جلسه، رییس سازمان را انتخاب و به رییس جمهور معرفی می کنند تا حکم او توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور ابلاغ شود.
 
انتهای پیام