وقتی از استقلال رفتم انتظاراتم را با خودم بردم
وقتی از استقلال رفتم انتظاراتم را با خودم بردم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با تمام وجود به دعوت علی دایی پاسخ مثبت داده و به ورزشگاه آزادی آمده است، گفت: وقتی از استقلال رفتم انتظاراتم را هم با خودم بردم.

به گزارش یوپنا، جواد نکونام که بین دو نیمه بازی استقلال با نفت تهران به صورت خیلی ساده و بدون تشریفات مورد تقدیر قرار گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: اینکه مراسم ساده و بدون تشریفات بود، برای من مهم نیست. باشگاه نفت زحمت این تقدیر را کشید. آقای دایی با من تماس گرفت. نفت اولین باشگاهی بود که به صورت حرفه ای در آن فوتبال را شروع کردم. از علی دایی تشکر می کنم که به یاد من بود و همین موضوع برایم ارزش دارد. وقتی دایی با من تماس گرفت که می خواهد این کار را بکند، با تمام وجود قبول کردم.

وی تاکید کرد: این تجلیل بهتر از تشریفات بادکنکی است. از دایی تشکر می کنم. وقتی او با من تماس گرفت خوشحال شدم و خیلی زود قبول کردم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا باشگاه استقلال هم در این مراسم نقشی داشته است یا خیر، گفت:خیر؛ فقط باشگاه نفت و شخص آقای دایی بود که تماس گرفتند.

نکونام درباره اینکه آیا دوست نداشت در استقلال از فوتبال خداحافظی کند؟ گفت: من وقتی از استقلال رفتم انتظاراتم را هم با خودم بردم.

وی با امتناع از صحبت درباره احتمال حضورش در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش، تاکید کرد: در این خصوص صحبتی ندارم چون هیچ سمت و نقشی در تیم ملی ندارم. اگر کاری انجام شد و یا حضورم در تیم ملی قطعی شد، بعد از آن صحبت می کنم.