برنامه های دانشگاه پیام نور در هفته دولت
برنامه های دانشگاه پیام نور در هفته دولت

  دکتر رستمی ابوسعیدی از افتتاح پروژه های عمرانی و رونمایی از دستاوردهای جدید علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور در هفته دولت خبر داد. به گزارش یوپنا، دکتر رستمی ابوسعیدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت های عظیم دانشگاه پیام نور در بسط آموزش عالی در کشور و جهان، […]

 

دکتر رستمی ابوسعیدی از افتتاح پروژه های عمرانی و رونمایی از دستاوردهای جدید علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور در هفته دولت خبر داد.

به گزارش یوپنا، دکتر رستمی ابوسعیدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت های عظیم دانشگاه پیام نور در بسط آموزش عالی در کشور و جهان، ایجاد زیرساخت هی لازم برای حضور موثر در سطح بین المللی را از برنامه های مهم این دانشگاه عنوان نمود.

وی آموزش مبتنی بر it را نقطه تمایز این دانشگاه عنوان و خاطر نشان کرد باید از این تمایز در جهت بسط چتر آموزشی این دانشگاه در کشورهای مختلف استفاده کرد و تولید محتوا به زبان های روز دنیا نیز در همین راستا در حال انجام است.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ویژه برنامه های دانشگاه پیام نور در هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت و در راستای تحقق رسالت ها و ماموریت های ویژه دانشگاه پیام نور در برقراری عدالت آموزشی و بهره گیری از سیستم های نوین آموزشی، علاوه بر افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور، مرکز آموزش زبان فارسی ویژه متقاضیان خارجی، مرکز آموزش زبان های خارجی، سامانه صدور گواهی نامه الکترونیک، تلویزیون تعاملی IPTV و محتواهای تولید شده دانشگاه نیز رونمایی می شوند.