افتتاح سامانه “ارتباط با همکار” در دانشگاه پیام نور
افتتاح سامانه “ارتباط با همکار” در دانشگاه پیام نور

سامانه «ارتباط با همکار» برای رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات کارکنان دانشگاه پیام نور با حضور دکتر حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی در استان خوزستان افتتاح شد.

دکتر حسنی در جمع رؤسا و معاونان استانی گفت: این سامانه به نشانی Seh.pnu.ac.ir به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به توسعه چشمگیر دانشگاه پیام نور در کلیه نقاط کشور، کنترل و نظارت بر آن با شیوه‌های سنتی، امری دشوار است و ضرورت استفاده از ابزارها و امکانات روز را اجتناب‌ناپذیر می کند.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، عدم ارتباط موثر بین مدیریت دانشگاه با کارکنان و کارشناسان را یکی از اشکالات سیستم اداری دانست و گفت: امید است افتتاح این سامانه، راهکاری مناسب برای رفع این اشکال و رسیدگی به درخواست های مجموعه دانشگاه پیام نور باشد.
دکتر حسنی با تأکید بر قانون مداری در دانشگاه پیام نور گفت:امید داریم که این سامانه به فراموشی سپرده نشود و خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور با طرح پیشنهادها و انتقادات اصولی از طریق این سامانه، باعث اجرای بهتر و اصلاح کاستی های موجود شوند.