رونمایی از بزرگ ترین معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)
رونمایی از بزرگ ترین معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)

با اجرای مراسم رافت کریمانه در فرهنگ سرای معرفت از بزرگترین قاب معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) رونمایی می شود.

محمد صادق دهنادی، رییس فرهنگ سرای معرفت، در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، از جشن طوبی ۵ با بزرگداشت خجسته زادروز حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا (ع) میزبان هنرمندان و فرهیختگان تهران خبر داد و افزود: اجرای نماهنگ گروه حنانه، تئاتر کودک، تواشیح، اجرای موسیقی مجید نباتی، شعر آئینی توسط امید امید زاده و سخنرانی مذهبی حجت الاسلام اصفهانی از برنامه های این جشن آئینی است.

وی ادامه داد: در این مراسم که از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۲ مرداد سال جاری برگزار می شود، از بزرگ ترین اثر معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) که توسط استاد غفاریان آماده و نصب شده است رونمایی می گردد و هشت کبوتر به احترام میلاد امام هشتم توسط خانواده شهدای مدافع حرم رها خواهند شد.

رییس فرهنگ سرای معرفت، اظهار داشت: استاد منصور غفاریان (هنرمند نیشابوری) این اثر آئینی را در اندازه ۴ متر مربع آماده کرده است و پس از رونمایی در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران نصب خواهد کرد.

علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به نشانی: شهران، بالاتر از بزرگراه شهید همت، شماره ۵۷ مراجعه یا برای کسب اطلاع با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام