تلویزیون ۴ هزار پیکسلی با بدنه‌ای از چوب بلوط مجهز به سیستم عامل اندروید + عکس
تلویزیون ۴ هزار پیکسلی با بدنه‌ای از چوب بلوط مجهز به سیستم عامل اندروید + عکس

شرکت B&O گیرنده تلویزیونی جدیدی را با نام BeoVision 14 ارایه کرده است که دومین تلویزیون این شرکت با کیفیت ۴ هزار پیکسل محسوب می شود.

تلویزیون جدید BeoVision 14 از نظر طراحی و شکل ظاهری مشابه مدل قبلی یعنی BeoVision 11 ساخته شده است و البته در قسمت پایین نمایشگر اسپیکرها تعبیه شده‌اند که رنگ های متنوع دارند.

یکی از قابلیت‌هایی که BeoVision 14 را از دیگر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز می‌کند استفاده از چوب درخت بلوط در قسمت اسپیکر آن است که به عبارت دیگر این بخش چوبی روی اسپیکرها را می‌پوشاند. بدنه اصلی تلویزیون نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

B&O BeoVision 14 (1)

این تلویزیون در سه حالت متفاوت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نخستین آنکه می‌تواند روی پایه موتوری بایستد، حالت دوم استفاده از یک سه‌پایه روی زمین است و در حالت دیگر به دیوار متصل می‌شود.

B&O BeoVision 14 (2)

گیرنده تلویزیونی BeoVision 14 در دو اندازه ۴۰ و ۵۵ اینچ ساخته شده است و نکته قابل ملاحظه نصب سیستم عامل Android TV روی آن است. بر این اساس کاربران می‌توانند از سیستم Cast گوگل در این تلویزیون استفاده کنند تا گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی به راحتی به آن متصل شود.

B&O BeoVision 14 (3)

مدل ۴۰ اینچی این گیرنده تلویزیونی منحصر به‌فرد ۶۷۰۰ دلار و مدل ۵۵ اینچی آن ۹۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.