دکتر حسنی: پیام نور دانشگاهی مردمی است؛ آینده دانشگاه روشن است
دکتر حسنی: پیام نور دانشگاهی مردمی است؛ آینده دانشگاه روشن است

دانشگاه پیام نور دانشگاه کم هزینه ای است و با توجه به روند الکترونیکی شدن تحصیلات در دانشگاه پیام نور نوید توسعه وگسترش روزافزون دانشگاه پیام نور در آینده فراهم شده است .

۶۰ طرح عمرانی دانشگاه پیام نور هفته دولت و ۱۰۰ طرح در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش یوپنا، دکتر حسنی معاون اداری، مالی وعمرانی دانشگاه پیام نوردر جمع اصحاب رسانه استان گیلان گفت : خوشبختانه دانشگاه پیام نور در مسیر توسعه علمی دراقصی نقاط کشور با وجود تنگناهای مالی مسیرهای مثبتی را طی کرده و در هفته دولت ۶۰ طرح بزرگ این دانشگاه افتتاح می شود.
وی با اشاره به طرح های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در سراسر کشور افزود: حدود ۴۵۰ طرح عمرانی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۹ طرح متعلق به استان گیلان است .
وی افزود: ساختمان آزمایشگاه و سالن ورزشی پیام نور رشت و مجتمع آموزشی واحد آستارا از طرح های تکمیل شده است که فقط از لحاظ تاسیسات باید تجهیز شوند.
وی با بیان اینکه ۶۰ طرح در هفته دولت و ۱۰۰ طرح در دهه فجر افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: یک سوم این طرح ها امسال و دو سوم باقی مانده طی سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: اسامی ۱۰۰۰ نفری که در آزمون ادواری قبول شده اند به دولت اعلام شده است تا بر اساس ردیف بودجه ای که از طرف دولت تخصیص می یابد به پیمانی تغییر وضعیت دهند .
وی همچنین اعلام کرد: با توجه به رسالت وشعار دانشگاه پیام نور مبنی بر گسترش مرزهای دانش در کشور، این دانشگاه مردمی با استفاده از تمامی ظرفیت ها ی دولتی وکمک از خیرین و مردم نسبت به توزیع عدالت آموزشی در ایران اسلامی اهتمام می ورزد و دراین راستا ، کمترین میزان شهریه را از دانشجویان اخذ می کند. وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاه کم هزینه ای است و با توجه به روند الکترونیکی شدن تحصیلات در دانشگاه پیام نور نوید توسعه وگسترش روزافزون دانشگاه پیام نور در آینده فراهم شده است .

  • دیدار معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با آیت ا…قربانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان رشت

همزمان با سفر کاری دکتر حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به دانشگاه پیام نور استان گیلان با آیت ا… قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.
دکتر حسنی در این دیدار گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور را تشریح کرد و گفت: یکی از برکات انقلاب فراهم کردن امکان تحصیل در اقصی نقاط کشور بوده است که این وظیفه مهم بر دوش دانشگاه پیام نور است و اشتغال به تحصیل قریب به هفتصد هزار دانشجو در کشور در ۵۰۰ مرکز و واحد دراقصی نقاط کشور ، مؤید این نکته است.

آیت ا… قربانی نیز گفت: امیدوارم که دانشگاه پیام نور در کنار توسعه علمی که از وظایف اصلی آن است نسبت به تربیت و تهذیب جوانان متعهد در سطح جامعه همت وافی داشته باشد .
وی افزود: وظیفه دانشگاه این است که درکنار علم آموزی دانشجویان را تربیت کنیم تا اشتیاق حضور و شرکت در تولید و محرکی قوی در چرخه های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را داشته باشند .
وی ادامه داد: تنها پذیرش دانشجو ملاک نیست بلکه تربیت دانشجوی متعهد، کاری و با تجربه مهم ترین وظایف دانشگاه هاست.