پزشکان برس زدن پوست را توصیه می کنند!
پزشکان برس زدن پوست را توصیه می کنند!

با این روش بدون هیچ هزینه ای استرس را ازبین برده و پوست شما جوان و زیباتر شده و سموم زائد از بدنتان دفع می شود.

به گزارش یوپنا، از بین بردن  چین و چروک ها، رفع فرورفتگی و سلولیت های پوست موجب زیبایی و جوان شدن می شود اما به کمک یک راهکار شگفت انگیز می توان به آسانی این فرورفتگی ها و سلولیت ها را از بین برد.
مونا گوهارا، متخصص پوست با بیان اینکه درمان های کمی برای از بین بردن سلولیت ها پوستی وجود دارد، افزود: با استفاده از برس خشک  می توان به ایجاد پوست جدید و صاف شدن ظاهر آن کمک کرد در این روش یک برس نرم را بر روی پوست کشیده که به اصطلاح به آن برس کردن یا مسواک زدن خشک می گویند.
وی ادامه داد: مسواک زدن پوست خشک به خصوص در ناحیه قلب  به بهبود گردش خون و تحریک سیستم لنفاوی کمک کرده و موجب دفع عفونت ها ومواد شیمیایی مضر و سمی از بدن می شود همچنین با این روش پوست مرده بر روی پوست از بین رفته و موجب درخشندگی آن می شود.
گوهارا گفت: این کار با از بین بردن سلول های مرده پوست موجب شده که رطوبت و آبرسانی به این ناحیه افزایش پیدا کرده و پوست جوانتر به نظر برسد همچنین به دلیل اینکه این کار مانند یک ماساژ است استرس را از بین برده و  تنش عضلانی را کاهش می دهد همچنین با تحریک انتهای عصب پوست، سیستم عصبی را تقویت می کند.
این متخصص پوست در مورد نحوه انجام این روش درمانی مفید گفت: در این روش با استفاده یک برس را به طور مستقیم و با حرکت دایره ای رو پوست حرکت دهید بهتر است این کار را قبل از استحمام و یک بار در هفته انجام داده و نتایج شگفت آور آن راببینید.
پزشکان برس زدن پوست را توصیه می کنند!
وی در مورد موارد منع استفاده از این روش گفت:برس زدن خشک در  پوست های حساس، دارای آکنه یا بیماری مانند اگزما نباید انجام شود.