یک هزار و ۸۰۰ داروساز به بررسی مدیریت «درد» می پردازند/حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی
یک هزار و ۸۰۰ داروساز به بررسی مدیریت «درد» می پردازند/حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران با بیان این که این همایش از سوم شهریور سال جاری با حضور یک هزار و ۸۰۰ داروساز به مدت ۳ روز در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار می‌شود، از حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری یوپنا، دکتر سید علی سبحانیان در نشست خبری پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران، گفت: این همایش از سوم شهریور سال جاری به مدت ۳ روز در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار می‌شود. یک هزار و ۸۰۰ داروساز برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کرده اند و در کلاس‌های حاشیه‌ای حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به این که شرکت در این همایش برای داروسازان ۱۸ امتیاز بازآموزی دارد، تصریح کرد: در حاشیه این همایش، برای شرکت کنندگان پرسش و پاسخ برگزار می شود تا در راستای ارتقای سطح علمی داروسازان و کمک به بیماران باشد.

دکتر سبحانیان گفت: نمایشگاه آخرین آورده‌های دارویی پزشکی و خدماتی شرکت‌های داخلی و خارجی در حاشیه این همایش برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران، از حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: مدیریت «درد» از جمله محورهای اصلی همایش بوده و در این زمینه بحث و گفت‌وگوهای مفصلی میان داروسازان رد و بدل می‌شود.

انتهای پیام