همسان سازی حقوق و برقراری بیمه تکمیلی از انتظارات بازنشستگان است
همسان سازی حقوق و برقراری بیمه تکمیلی از انتظارات بازنشستگان است

رئیس کانون عالی بازنشستگان گفت: همسان سازی حقوق و برقراری بیمه تکمیلی به عنوان انتظارات مهم بازنشستگان، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، اصغر بیات امروز سه شنبه، ۶ مهر سال جاری در مراسم تقدیر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در محل پارک آب و آتش، اظهار داشت: از سال ۸۸ موضوع همسان سازی حقوق از سوی بازنشستگان مطرح شده است و انتظار داریم برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هم اجرا شود.
وی افزود: امیدواریم منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان ار سوی دولت یا تامین اجتماعی تامین شود، با وجود همه پیشرفت ها در بخش درمان این سازمان، باید موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان به عنوان یک ضرورت مدنظر مسوولان باشد.
بیات ادامه داد: بیمه تکمیلی یک ضرورت برای بازنشستگان است و اول آذر امسال این بیمه پایان می یابد که امیدوارم در انعقاد قرارداد جدید به ما کمک کنید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که حق بیمه هر ساله گران می شود و همکاران ما توان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند، امیدواریم موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان از دولت پیگیری شود.
رئیس کانون عالی بازنشستگان، در خصوص برگه سهام عدالت که از سال ۸۵ در اختیار برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران قرار گرفته است، گفت: این موضوع اکنون بلاتکلیف است.
بیات خاطرنشان کرد: انتظار داریم برگه سهام عدالت جهت رفع مشکلات اقتصادی مستمری بگیران در اختیار این افراد قرار گیرد.
رییس کانون عالی بازنشستگان، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم یک تیم کارشناسی برای بررسی از وضعیت موجود پرداختی بازنشستگان صورت گیرد. مجلس شورای اسلامی این فعالیت را انجام داده است و انتظار داریم دولت هم این کار را انجام دهد.
در این مراسم از ۱۰ بازنشسته و مستمری بگیر برتر کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام