برانکو: بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند/ از کی روش درباره بازی دادن رضاییان بپرسید
برانکو: بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند/ از کی روش درباره بازی دادن رضاییان بپرسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان در ایام سوگواری عاشورا نشان دادند که می توانند از تمام توانشان در این بازی استفاده کنند.

به گزارش یوپنا؛ برانکو ایوانکوویچ  پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت تهران اظهار کرد :قبل از هرچیز باید بگویم به خاطر این برد خیلی خوشحالم. رضایت مندی بزرگی به هواداران پرشورمان هدیه کردیم و اقعا از صمیم قلب تبریک بزرگی به بازیکنان عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: تعطیلات لیگ زیاد خوشایند نیست زیرا نصف تیم با من در یک‌ماه گذشته نبودند و عملا دیروز فقط یک جلسه تمرین گروهی کامل داشتیم و به همین دلیل برد امروز ارزش بیشتری دارد و بازیکنانم استحقاق پاداش بیشتری دارند. مستحق برد بودیم و انتظار تمرکز حداکثری از تیم را دارم و در همین ایام سوگواری عاشورا بازیکنانم نشان دادند که چطور می‌توانند حداکثر توان شان را برای تیمشان بگذارند. می‌دانستیم گل سوم گل کلیدی خواهد بود و به همین خاطر از همه اتفاقات امروز کاملا راضی هستم.
برانکو در مورد نیمکت نشینی رامین رضائیان و اینکه با او لج بازی می‌کنید، اظهار کرد : دقیقا هواداران مهم‌ترین مسئله برای ما هستند اما آنها علیپور، نورالهی و آرام طبع را هم خواسته‌اند شما به من کمک کنید بگویید رامین رضائیان را جای کدام بازیکن در ترکیب تیم بگذارم.
وی در مورد اینکه تماشاگران توقع دارند رضائیان ۵ دقیقه بازی کند، گفت: پس شما ماهینی را از ترکیب تیم بیرون می‌گذارید اما شما می‌گویید چرا ۵ دقیقه بازی نمی‌کند! این دخالت در کار مربی است. دفاع ما خوب کار می‌کند و طبیعی است آن بخش از تیم که خوب کار می‌کند نباید دست بخورد مخالفتی با رامین رضائیان ندارم. چرا از سرمربی تیم ملی نمی پرسید که چرا وریا غفوری بازی نمی‌کند و رامین رضائیان بازی می‌کند می‌توانید این سوال را از او بپرسید. من به هواداران احترام می‌گذارم و شادی آنها را هم دیدم. دیدید که هواداران بازیکنان را بعد از بازی تشویق کردند و در مورد رامین باید بگویم این بخش از دفاع ما خوب و بدون اشتباه بازی می‌کنند. ربیع‌خواه، ماهینی و کاپیتان سیدجلال را باید تشویق کنند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران خواهان بازی او در ترکیب تیم هستند تا او قربانی نشود، عنوان کرد : چرا رضائیان باید قربانی شود؟ اسم ببرید او را به جای کدام بازیکن بگذارم؟ خواهش می‌کنم بگویید.
وی در مورد اینکه نمی‌خواهیم در تنبیه رضائیان دخالت کنیم، بیان کرد : من نمی‌خواهم رامین رضائیان را تنبیه کنم. چرا اینگونه نگاه می‌کنید. باید رضائیان را در خط حمله بگذارم؟ او بازیکن دفاعی است. این بحث پیش آمد که ماهینی به خاطر مصدومیتش تعویض کنم؟ چرا مدام فکر می‌کنید من با کسی مشکل دارم و  علیه یک بازیکن موضع گرفتم.
برانکو در مورد اینکه دایی گفته که پرسپولیس روی ضد حمله گلزنی می کند گفت : هر کسی حق دارد با دیدگاه خودش بازی را نگاه کند. اولین گل ما پنالتی بود. در همان لحظات چند موقعیت و شانس گلزنی داشتیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور در پایان خاطر نشان کرد : من در مورد داوری قضاوت نمی‌کنم و کمیته داوران صحبت می‌کند و همه داوری را دیدند و می‌توانند داوری و بازی را تفسیر کنند و اینکه ما خوب بودیم یا نه داور خوب قضاوت کرد یا نه من دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم اما روی علیپور پنالتی شده بود.