بیرانوند: من خطایی روی بازیکن نفت نکردم /نان ۱۵ خانواده را می دهم
بیرانوند: من خطایی روی بازیکن نفت نکردم /نان ۱۵ خانواده را می دهم

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: من به هیچ وجه روی میلاد فخر الدینی مرتکب خطا نشدم.

به گزارش یوپنا، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد : مشکلات مالی زیادی داریم و نفتی‌ها به این مسئله توجه نمی‌کنند. یک میلیارد و ۸۵ میلیون طلب دارم. ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان چک دارم که باید پاس شود، هر روز تمرکزم را از دست می‌دهم و فقط در زمان برگزاری بازی سعی می‌کنم با تمرکز کار کنم که شرمنده هواداران نشوم.
وی در ادامه عنوان کرد:  ۱۲ سال در این تیم زحمت کشیدیم اما به ما می‌گویند قنبرزاده گفته پول این افراد را ندهید. او اصلاً دیگر در این تیم نیست و نمی‌دانم کجا حضور دارد. می‌گویند فردوسی‌پور عادل است و مشکلات راحل می‌کند،‌ او اگر این مشکل نفت را حل کند و این مسائل را نشان دهد، کارش را به خوبی انجام داده است.
گلر پرسپولیس بیان کرد : آقای زنگنه باید به این وضعیت رسیدگی کند، همچنین می گویند قراردادمان زمانی بوده که باشگاه نفت زیر نظر وزارت نفت بوده است. اگر زنگنه یک خانواده را نان می‌دهد، من نان ۱۵ خانواده را می‌دهم. وقتی به باشگاه نفت مراجعه می‌کنم،‌‌ آنها می‌گویند شرکت بهنام پیشرو ۱۷ میلیارد به پرسپولیس پول داده و من بروم طلبم را از پول‌های آنها که به پرسپولیس داده‌اند بگیرم. وقتی به پرسپولیس این مسئله را می‌گویم، آنها اعلام می‌کنند بهنام پیشرو این پول را برای تبلیغاتش به پرسپولیس داده و آنها تبلیغاتشان را انجام داده‌اند. این پول حق زن‌و بچه من است.
نفت ۳ سال است که صاحب برند شده، ما برای این تیم زحمت کشیدیم و این شرایط را به وجود آوردیم، اگر این شرایط برای نفت ادامه پیدا کند، نفت دچار مشکل خواهد شد. هر بار که به باشگاه نفت می‌رویم یک بار می‌گویند باید با گل‌رخسار بزرگ صحبت کنید و یک بار هم می‌گویند با گل‌رخسار کوچک صحبت کنید، گل‌رخسار بزرگ را فقط هنگام عکس گرفتن با علی دایی و کارلوس‌ کی روش دیده‌ام،‌ آنها اگر به دنبال تبلیغ شرکت‌شان هستند، این مسئله را به من بسپارند تا عکس شرکت‌شان را در یکی از صفحات مجازی خودم بگذارم که ۹۰ هزار نفر آنها را ببینند.
وی در پایان در مورد اینکه روی میلاد فخرالدینی مرتکب خطا شد، خاطر نشان کرد: اصلاً و به هیچ وجه خطا نکردم.