بازگشت سرخپوشان به صدر/ پدیده ۱ – پرسپولیس ۲+جدول
بازگشت سرخپوشان به صدر/ پدیده ۱ – پرسپولیس ۲+جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم پدیده مشهد رفت و در نهایت توانستند با ۲ گل حریف مشهدی خود را شکست دهند.

به گزارش یوپنا؛تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم پدیده مشهد رفت و در نهایت شاگردان برانکو با ۲ گل حریف مشهدی خود را شکست دادند.

استادیوم:

ثامن مشهد
داور:

موعود بنیادی فر

پدیده مشهد:

شهاب گردان، رضا ناصحی، وارازدات هارویان، عبدالله حسینی، حسن جعفری، معین عباسیان، میلاد کمندانی، محسن یوسفی، مهرداد کفشگری، کریم احمدی و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری
پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و ولادیمیر پریمیوف
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گزارش لحظه به لحظه/پدیده 0 پرسپولیس 0

گل‌:
موقعیت کرنر برای پرسپولیس روی حرکت مسلمان و رضاییان در نهایت با ارسال وینگر راست پرسپولیس همراه شد که طارمی درون شش قدم با ضربه سر آن را وارد دروازه کرد.
روی یک ضدحمله یونس شاکری صاحب فرصت شد که ضربه اولش توسط مدافعان بلوک شد و در برگشت این بازیکن با پاسی دیدنی محسن یوسفی را راهی دروازه کرد که با اشتباه کامیابی نیا و سیدجلال حسینی در مهار یوسفی، این بازیکن موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.
احمد نوراللهی در آخرین دقایق بازی با ارسال کرنر خود و با تاثیری که علیپور در میانه راه داشت با ضربه سر وحید امیری در آستانه دروازه خالی به گل برتری و سه امتیازی خود دست یافت.
گزارش لحظه به لحظه/ پدیده 1 - پرسپولیس 2+فیلم

دقایق حساس:

دقیقه ۲: موقعیت تک به تک با بوژیدار توسط یونس شاکری به خوبی از سوی دروازه بان پرسپولیس دفع شد و در ادامه مدافعان این تیم توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه ۲: ارسال ضربه کرنر و برگشت توپ به پشت محوطه جریمه توسط بازیکن پدیده با شوتی محکم و مستقیم مسیر دروازه پرسپولیس را طی می کرد که توسط بوژیدار دفع شد تا این دروازه بان دومین موقعیت حریف را نیز مهار کند.
دقیقه ۶: ارسال معین عباسیان روی نقطه پنالتی با ضربه سر محسن یوسفی راهی به دروازه نیافت و به اوت رفت.
دقیقه ۸: خطای کریم احمدی، بازیکن شماره شش پدیده یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس و یک کارت زرد به این بازیکن تعلق گرفت.
دقیقه ۱۹: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با حرکت ترکیبی بین رضاییان و وحید امیری موقعیت مناسبی برای پریمیوف ترتیب داد که این مهاجم اوکراینی نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ به اوت رفت.
دقیقه  ۳۲: حرکت فوق العاده وحید امیری از سمت چپ و ارسال این بازیکن در شش قدم با ضربه سر ولادیمیر پریمیوف راهی به دروازه نیافت تا یکی از بهترین موقعیت های پرسپولیس از دست برود.
دقیقه ۳۵: شوت فوق العاده وحید امیری با عکس العمل بهتر شهاب گردان همراه شد که در ریباند رامین رضاییان نتوانست نشانه خوبی روی دروازه پدیده داشته باشد.

دقیقه ۴۷: ارسال ضربه ایستگاهی توسط پرسپولیسی ها از میانه میدان با اشتباه محمد ناصحی و ضربه او به سمت دروازه خودی به تیرک دروازه پدیده برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه مهاجمان پرسپولیس با واکنش شهاب گردان یک کرنر نصیب پرسپولیس کرد.

دقیقه ۵۶: پاس پشت محوطه جریمه برای پریمیوف با پیش روی و ضربه زمینی این مهاجم اوکراینی همراه شد که ضربه اش توسط شهاب گردانی دفع شد و در ادامه طارمی ضربه سرش را به بیرون زد.

دقیقه ۶۲: ضربه ایستگاهی برای پدیده با ضربه معین عباسیان همراه شد که در بین راه دیارا روی آن تاثیر گذاشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۶۵: ضربه بی هدف کامیابی نیا از پشت محوطه جریمه با ضربه طارمی در میانه راه همراه شد که شهاب گردان با واکنشی فوق العاده مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه ۷۹: فرار علیپور پشت محوطه جریمه و استفاده او از اشتباه مدافعان پدیده می توانست به گل برسد که شهاب گردان با خروج از دروازه این بازیکن را ناکام گذاشت.

گزارش لحظه به لحظه/پدیده 1 - پرسپولیس 1

حاشیه:

* در حالی که دقایقی به این دیدار باقی مانده است، ترافیکی در مسیرهای ورودی به استادیوم دیده نمی شود. طبق اعلام مسوولان پدیده تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به پرسپولیسی ها اختصاص یافته است.

* تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس با ورود تیم مربیان و بازیکنان به شدت آنها را مورد تشویق قرار دادند. برانکو ایوانکوویچ به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* مهدی طارمی با شعار “مهدی آقای گل” مورد تشویق قرار گرفت و همچنین رامین رضاییان که در بازی فصل گذشته گل زیبایی در مشهد زده بود با شعار “رامین دنی آلوز” مورد تشویق قرار گرفتند.

* پرسپولیسی ها با توجه به حضور پرتعداد خود می توانند با اجازه مسئولین بیشتر از ۱۰ درصد در استادیوم حضور داشته باشند.
* هوا امروز در ورزشگاه ثامن کاملا صاف و آفتابی است اما سرمای هوا کمی کار را سخت کرده است.

* پرسپولیسی ها وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدند با استقبال شدید هواداران خود مواجه شدند. در این بین احمد نوراللهی که از این تیم جدا می شود و همچنین رامین رضاییان مورد استقبال هواداران قرار گرفتند.

گزارش لحظه به لحظه/ پدیده 1 - پرسپولیس 2+فیلم۱