منابع نزدیک به گروه تحقیق درباره سقوط هواپیمای “توپولف ۱۵۴” روسیه در دریای سیاه جزئیاتی درباره آخرین شرایط آن قبل از سقوط را افشا کرد. به گزارش یوپنا به نقل از العالم، خبرگزاری روسی “تاس” در این باره نوشت: «هواپیمای “تو-۱۵۴” زمانی که بر فراز دریا در حال مانور به سمت راست بود در حالی […]
منابع نزدیک به گروه تحقیق درباره سقوط هواپیمای “توپولف ۱۵۴” روسیه در دریای سیاه جزئیاتی درباره آخرین شرایط آن قبل از سقوط را افشا کرد.
به گزارش یوپنا به نقل از العالم، خبرگزاری روسی “تاس” در این باره نوشت: «هواپیمای “تو-۱۵۴” زمانی که بر فراز دریا در حال مانور به سمت راست بود در حالی که حداقل ۵۰۰ کیلومتر سرعت داشت به سطح آب برخورد کرد».
این منابع افزودند: «هواپیما به روش غیر طبیعی در حال پرواز بود و قسمت جلویی هواپیما به طرز عجیبی اوج گرفته بود».
منابع مذکور وجود چندین دلیل از جمله خطای خلبان و نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما را بعید ندانستند.
در همین راستا، کمیته تحقیق روسیه از پبدا شدن شاهدان عینی جدید برای حادثه سقوط هواپیمای مذکور خبر داد که در میان آنها فردی وجود دارد که لحظه برخاستن هواپیما و سقوط آن در دریا را فیلمبرداری کرده است.
علاوه بر این گروه تحقیقات در حال بررسی ویدئوهای لحظه فرود آمدن این هواپیما برای سوخت گیری در فرودگاه سوچی است.
دکتر حبیبا معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویی به همراه دکتر امین ناجی سرپرست دانشگاه پیام نور و برخی معاونین و مدیران کل سازمان امور دانشجویی و دانشگاه پیام نور صبح چهارشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور در منزل شهید مهدی عزیزی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکرات جاری آتش بس غزه گفت که اسرائیل پیشنهاد رفع اختلاف مورد حمایت آمریکا برای آتش بس را پذیرفته است و حماس نیز “موظف” است که همین کار را انجام دهد
دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی آن در سراسر کشور، اهداف و رسالت های ویژه ای دارد که دستیابی به آنها با هدفمند سازی ظرفیت های منحصر به فرد این دانشگاه محقق خواهد شد.
شرکت ایران خودرو پس از مدتها نامهنگاری سرانجام امروز توانست مجوز افزایش قیمت محصولات خود را بگیرد. این افزایش قیمت بین ۳۰ تا بیش از ۳۵ درصد است که از لحاظ ارزشی به ۱۱۴ میلیون تا ۱۸۲ میلیون تومان میرسد.
۸۹ درصد از کل سرقتهای خودرو در ایران، در سال ۱۴۰۲ مربوط به پراید و انواع پژو بوده است آمارهای پلیس نشان میدهد خودروهای مدل سال ۸۹ به پایین، بالاترین آمار سرقت را در کشور دارند.
«سه موضوع اساسیِ تامین ارز، هزینه ثبت سفارش و قرارداد مانع فرآیند تحویل خودروی جانبازان بالای ۵۰ درصد بود که با دستور وزیر صمت حذف و برطرف شد. یکی دیگر از مشکلات بین شرکتهای واردکننده خودرو و جانبازان، دریافت ۱۵ درصد هزینه کارگزاری بود که در جلسه با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت این میزان به ۱۰ درصد تقلیل پیدا کرد که اتفاق بسیار خوبی برای فرایند اجرایی شدن این قانون بود.»