تجمع اعتراضی دانشجویان کوی + توضیحات معاون دانشجویی دانشگاه تهران
تجمع اعتراضی دانشجویان کوی + توضیحات معاون دانشجویی دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تجمع اعتراضی شب گذشته دانشجویان ساکن کوی این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان ساکن خوابگاه‌های «امام علی» و «شماره ۱۶ » کوی دانشگاه تهران شب گذشته اعتراضات و درخواست‌هایی در دو حوزه صنفی و آموزشی داشتند که دغدغه‌های صنفی آنها در جلسه امروز با مسئولان مطرح و پیگیری می‌شود.

تجمع دانشجویان کویمعاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تجمع اعتراضی شب گذشته دانشجویان ساکن کوی این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان ساکن خوابگاه‌های «امام علی» و «شماره ۱۶ » کوی دانشگاه تهران شب گذشته اعتراضات و درخواست‌هایی در دو حوزه صنفی و آموزشی داشتند که دغدغه‌های صنفی آنها در جلسه امروز با مسئولان مطرح و پیگیری می‌شود.

دکتر حسن به‌نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: برخی از دانشجویان سنواتی ساکن کوی دانشگاه تهران مشکلاتی در پرداخت شهریه خوابگاه داشتند. تلاش آنها این بود که با همفکری یکدیگر درخواست‌های خود را در این زمینه به مدیریت کوی دانشگاه ارسال کنند. مسائل خوابگاهی آنها با جلسه‌ای که ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ امروز برگزار شد پیگیری شد.البته این دانشجویان خواسته‌هایی را نیز در حوزه آموزشی داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس توافقی که ساکنین خوابگاه‌های شماره ۱۶ و امام علی کوی دانشگاه با مدیریت داشته‌اند، مشکل اسکان نیمسال تحصیلی آنها به طور کامل رفع و قرار شد در این زمینه خود دانشجویان هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: یکی دیگر از درخواست‌های ساکنین خوابگاه شماره ۱۶ و امام علی کوی دانشگاه که دانشجویان سنواتی هستند این بود که مهلت زمانی برای پرداخت شهریه خوابگاهی خود دریافت کنند که این درخواست آنها نیز مورد استقبال مدیریت کوی قرار گرفت و قرار بر این است که با صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه هماهنگی‌هایی انجام شود.

دکتر به‌نژاد خاطرنشان کرد: مبالغ شهریه خوابگاهی دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان تعیین می‌شود و دانشگاه در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد اما خواسته‌های این دانشجویان را با مسئولان در میان می‌گذاریم.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه امروز مسئولین معاونت دانشجویی و کوی دانشگاه تهران از روز چهارشنبه به دانشجویان اطلاع رسانی شده بود بنابراین تجمع شب گذشته آنها کاملا بی‌مورد بود چراکه مسئولان همواره برایخواسته‌های دانشجویان اهمیت قائل هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: درخواست‌های آموزشی ساکنین کوی دانشگاه نیز بعدازظهر امروز طی جلسه‌ای که با مسئولان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد ، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

شب گذشته دانشجویان خوابگاه‌های «امام علی» و« ۱۶ کوی» دانشگاه تهران در اعتراض به برخی خواسته‌های صنفی و آموزشی در محوطه این دانشگاه تجمع کردند./ایسنا