مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از تعطیلی تمامی مدارس شهرستان های کرمانشاه، جوانرود، روانسر و بخش ماهیدشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.

حسین پارسا پور روز شنبه اظهار کرد: این تعطیلی شامل تمامی مقاطع تحصیلی شامل دبستان، متوسطه اول و دوم شهرها و بخش های یاد شده می باشد.
وی افزود: تمامی مدارس دوره ‌های تحصیلی در شهرستان‌ها و بخش‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، پاوه، کنگاور، گواور، گهواره، حمیل، شاهو، باینگان، و دینور نیز در گروه صبح تعطیل است.
پارسا ادامه داد: مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های هرسین، پاوه، صحنه، باینگان، نودشه و بخش هانی گرمله نیز در گروه صبح تعطیل است.
وی در پایان اظهار کرد: تمامی مدارس مناطق روستایی نواحی سه گانه شهرستان های سنقر و کلیایی و بیستون و نیز تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استثنایی در شهر کرمانشاه تعطیل می باشد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه جمعه شب در اطلاعیه ای برخی مدارس شهرستان های استان را در نوبت صبح امروز (شنبه) تعطیل اعلام کرده بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
منبع: ایرنا