کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند
کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند

مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آستانه آغاز سی و هشتمین فجرانقلاب اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های والای امام راحل تجدید پیمان کردند.

به گزارش یوپنا به نقل از ایرنا، این آیین با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امام خمینی(ره) بجای استفاده از روش اقناعی در جامعه برای بدست آوردن دل مردم استفاده می کرد افزود: ایشان معتقد بودند که باید در دل مردم تحول ایجاد کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان ادامه داد: فرمایشات امام راحل از سال ۴۲ همیشه به گونه ای بوده که اقناع کننده بود و چون حرف و عمل ایشان همواره یکسان بوده مردم با شنیدن حرف امام راحل آرام می شدند.
وی گفت: مهمترین درسی که مردم و به ویژه مسئولان می توانند از راه و روش امام راحل بگیرند این است که باید در جامعه تلاش کنند تا فعل و قولشان یکی باشد تا بدین وسیله در میان توده مردم اثر بگذارد.