با حضور دکتر رستمی و جمعی از مسئولان؛ افتتاح پروژه بزرگ ورزشی چند منظوره و ساختمان اساتید دانشگاه پیام نور بهار (+تصاویر)
با حضور دکتر رستمی و جمعی از مسئولان؛ افتتاح پروژه بزرگ ورزشی چند منظوره و ساختمان اساتید دانشگاه پیام نور بهار (+تصاویر)

دکتر رستمی ابوسعیدی در این مراسم در خصوص نامگذاری سالن گفت: این سالن به نام شهید مدافع حرم این شهرستان سید میلاد مصطفوی، مزین شده است که به برکت نام شهید توانستیم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه را درطی سال های ۹۴و۹۵ که بالغ بر۰۰۰ /۳۰میلیون ریال بوده تامین نماییم.

سالن ورزشی چند منظوره و ساختمان اساتید دانشگاه پیام نور مرکز بهار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور دکتر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نورکشور،حضرت آیت اله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهر همدان ،مهندس نیکبخت استاندار ، دکتر شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان ،دکتر پورمختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان بهار و کبودرآهنگ، روسای دانشگاه ها و جمع کثیری از مدیران دستگاه های استان، سالن ورزشی شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی دانشگاه پیام نور مزکر بهار، به متراژ ۲۶۶۰ متر مربع که مشتمل بر ۱۴ زمین بازی، ۴ زمین بستکبال، ۴ زمین بدمینتون و ۳ سالن فرعی بازی رشته های ورزشی کشتی و بدنسازی و تنیس روی میز و ۹ ساختمان موتورخانه با جدیدترین تاسیسات تهویه مطبوع و روشنایی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع احداث و ساختمان آموزشی اساتید بانوی مبارز انتقلابی خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) با متراژو زیر بنای ۸۰۰ متر مربع مشتمل بر سالن جلسات ،آزمایشگاه و اتاق کار اساتید افتتاح شد.

دکتر رستمی ابوسعیدی در این مراسم در خصوص نامگذاری سالن گفت: این سالن به نام شهید مدافع حرم این شهرستان سید میلاد مصطفوی، مزین شده است که به برکت نام شهید توانستیم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه را درطی سال های ۹۴و۹۵ که بالغ بر۰۰۰ /۳۰میلیون ریال بوده تامین نماییم.

وی در این مراسم افزود:بیش از ۴۵۰۰ عنوان درس در قالب محتوی تصویری و صوتی تولید شده واین در راستای منابع ۱۳۲ رشته محل الکترونیکی است که در دانشگاه پیام نور کشور توانسته قدمهای خوبی در راستای گسترش علم و دانش بر دارد. وی در بخشی دیگراز سخنان خود، از استاندار همدان به خاطر کمکهای مالی سفر ریاست جمهوری در خصوص گسترش فضای فیزیکی دانشگاه تقدیرکرد.ایشان در ادامه به شعار دانشگاه اشاره نمود وگفت در حال حاضر بدنبال کیفی سازی وکار آفرینی هستیم .

دکتر رستمی ابوسعیدی ایجاد رشته های جدید در دانشگاه پیام نور استان همدان، در مقطع تحصیلات تکمیلی وافزایش آن ، از یازده رشته به ۳۹ رشته در سال اخیر، نشان از تحقق شعار دانشگاه پیام نور دانست. در پایان مراسم دکتر رستمی ابوسعیدی با ارائه لوح تقدیر از طرف دانشگاه پیام نور از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان همدان تقدیر کرد.

426008656_187002 426239947_250243 426327459_247803 426331576_250512 429628552_88999 429828041_87499