پژوهشگر مؤسسه ICC تگزاس گفت: پیش زمینه فرآیند تبدیل ایده به محصول، مرحله تبدیل اندیشه به ایده است.
پژوهشگر مؤسسه ICC تگزاس گفت: پیش زمینه فرآیند تبدیل ایده به محصول، مرحله تبدیل اندیشه به ایده است.
به گزارش یوپنا، سمینار اندیشه منسجم و تجاری سازی نوآوری به همت دانشگاه پیام نور، مرکز تهران شمال برگزار شد.
در این سمینار که با حضور ناصر معصومی؛ عضو هیئت علمی گروه الکترونیک دانشگاه تهران و بنیانگذار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و داریوش محجوبی؛ پژوهشگر مؤسسه ICC دانشگاه تگزاس آمریکا برگزار شد، به بحث درباره روانشناسی تغییر، به عنوان یکی از ملزومات اساسی عرصه کارآفرینی و فرآیند تبدیل ایده به محصول پرداخته شد.
معصومی در بخشی از صحبت های خود، گسترش کسب و کارهای مبتنی بر دانش را نیازمند شناخت شرایط موجود، درک نیازهای واقعی، تعیین هدف و حرکت در راستای نیازهای جامعه عنوان کرد.
محجوبی، دیگر سخنران این سمینار نیز به بررسی اهمیت مرحله اندیشه تا ایده به عنوان پیش زمینه فرآیند تبدیل ایده به محصول پرداخت و تصریح کرد: تفکر را می توان آموزش داد و این مهم تعیین کننده روش شناسی ما برای پیشرفت و توسعه جامعه متناسب با نیازهایمان است.
گفتنی است سمینار اندیشه منسجم و تجاری سازی نوآوری، امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید در سالن عضدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد.