با شروع ثبت نام نخستین «نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی» تا کنون بیش از ۳۰ متخصص حوزه ساخت و مواد پیشرفته، متقاضی حضور در بخش مسابقه این رویداد شده اند.

با شروع ثبت نام نخستین “نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی” تا کنون بیش از ۳۰ متخصص حوزه ساخت و مواد پیشرفته، متقاضی حضور در بخش مسابقه این رویداد شده اند.

به گزارش یوپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی، پیرو انتشار فراخوان نخستین «نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی» تاکنون بیش از ۳۰ متقاضی برای دریافت غرفه و ۳۰ متخصص این حوزه برای شرکت در بخش مسابقه این رویداد متقاضی شده اند.
این رویداد به عنوان نخستین گردهمایی بزرگ علمی و صنعتی در سه بخش اصلی؛ مسابقه انتخاب بهترین چاپگر سه بعدی ایرانی، نمایشگاه دستاوردهای صنعت چاپ سه بعدی و تکنولوژی های ساخت افزودنی و سخنرانی های علمی ترویجی برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و نمایشگاه از اسفند ماه سال گذشته به سایت www.3dshow.ir مراجعه کرده اند.
نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی توسط ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.