ترامپ قبل از هر چیز یک بیزنس من می باشد و در سیاست ها و حرف های خود سعی در تخیله جیب مردم دارد و برای اینکار از شیوه جنگ روانی و لفظی که مصرف داخلی دارد استفاده می کند.

نماینده مردم دامغان اظهار داشت: سخنرانی دیشب ترامپ قابل پیش بینی بود و مواضع ایشان بر علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت. ترامپ به مشاوره مشاورین خود توجه نمی کند و سعی می کند با فرافکنی، افکار عمومی بر علیه خود را آرام کند. چون در حال حاضر افکار عمومی جامعه آمریکا بر علیه ایشان است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ابوالفضل حسن بیگی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار یوپنا افزود: ترامپ قبل از هر چیز یک بیزنس من می باشد و در سیاست ها و حرف های خود سعی در تخیله جیب مردم دارد و برای اینکار از شیوه جنگ روانی و لفظی که مصرف داخلی دارد استفاده می کند.

وی ضمن مضحک خواندن سخنرانی دیشب ترامپ بیان داشت: عملکرد بد ایشان و همچنین کلمات مضحکی که درباره جمهوری اسلامی به کار برد، حقانیت جمهوری اسلامی را در بین جهانیان بیشتر به اثبات رساند. چون صحبت های وی نه در چارچوب حقوق بین المللی می باشد و نه در شان ریاست جمهوری، لذا می توان سخنان وی را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کرد که این امر خود منجر به خرابتر شدن وضعیت آمریکا می شود

حسن بیگی در بخش دیگر سخنان خود گفت: همه جهانیان و دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی قطب اول منطقه خاورمیانه می باشد و این جمهوری اسلامی و سپاه بود که توانست داعش را به عقب براند، از سوی دیگر همه جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه ارتش آمریکا را به عنوان یک ارتش کودک کش می شناسند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی افزود: آقای ترامپ همه وجهه و پرستیژ ریاست جمهوری را زیر سوال برد و سعی کرد به جهانیان نشان دهد که همه نهادهای بین المللی بخصوص سازمان ملل زیر نظر وی می باشد، ولی وی این نکته را نمی داند که قدرت دیگر در جهان یکجانبه نیست و جهان چند قطبی شده است.

نماینده مردم دامغان ضمن پیش بینی کردن رفتار آمریکا توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جلسات متعدد خود با مسولین بر غیر قابل اعتماد نبودن آمریکا بسیار تاکید داشت و از مسولین خواست که اعتماد صرف به آمریکا نکند.

عضو خانه ملت در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن سخنان ترامپ درباره جمهوری اسلامی گفت: ترامپ با چنین حرف هایی به دنبال زیاده خواهی می باشد، ولی همین سخنان ترامپ باعث نوعی وحدت و همدلی ملی در سطح کلان بین همه شده است که این خود نیز می تواند بر عصبانیت ترامپ بیفزاید.