مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز بر دستان دانشجویان مشتاق،اساتید،کارکنان و مردم شریف استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش یوپنا با حضور مسئولین استانی و کشوری، دانشجویان،اساتید،روحانیون و اقشار مختلف مردم، پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور قم تشییع و تدفین شدند.


این دو شهید گمنام از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بودند که امروز چهارشنبه پس از مشایعت دانشجویان این دانشگاه در صحن دانشگاه پیام نور قم تدفین شدند.
این آئین معنوی با حضور مسئولین شهری و استانی و کشوری بویژه جناب آقای امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار قم جناب آقای مهندس جمالی ،دکتر نجفی معاون فرهنگی و دانشجویی و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور دکتر جمشیدی و با مداحی حاج مهدی سلحشور و سوگواری دانشجویان در بزرگداشت مقام شهداء همراه بود.
خاطرنشان می شود یکی از شهداء ،جوان ۱۸ ساله و دیگری ۲۴ ساله می باشد که در عملیات های محرم و بدر به درجه شهادت نائل شده اند.
لازم به ذکر است شب گذشته نیز مراسم وداع با پیکر این دو شهید عزیز در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه پردیسان با حضور پرشور مردم و دانشجویان و مسئولین برگزار شد.

در ادامه گوشه هایی از این مراسم معنوی و شکوه حضور مردم غیور و شهیدپرور استان قم را به نظاره می نشینیم: