دکتر حسنی در بحث جذب دانشجو، به نکاتی اشاره و تاکید کرد: ثبت نام در محیطی آرام ، منظم و اخلاق محور در چهارچوب قانون انجام شود تا دانشجو در دانشگاه علاوه بر درس ، اخلاق را هم بیاموزد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با مدیر و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست عنایت ا… نجیب زاده رئیس مرکز تهران جنوب گفت: دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب بعنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی کشور دارای ویژگی ها و پتانسیل های متعددی است .

دکتر نجیب زاده تصریح کرد: مرکز تهران جنوب با وجود کتابخانه ای با داشتن بیش از ۶۰۰۰۰ جلد کتاب ، وجود ۱۱ سایت رایانه ای ، فعالیت نشریات پژوهشی-علمی مختلف ،حضور مدیران گروه استانی ، آزمایشگاه های مجهز به آخرین فناوری روز در رشته های روانشناسی و تربیت بدنی، داشتن مرکز مشاوره، مرکز آموزش زبانهای خارجه، مرکز آموزش های آزاد و استقرار کرسی یونسکو یکی از مراکز خاص دانشگاه پیام نور است که انتظار می رود با نگاهی متفاوت نسبت به دیگر مراکز دیده شود.

وی افزود: این مرکز با امکانات و ظرفیت های فوق در یک ساختمان قدیمی با قدمتی بیش از ۶۰-۵۰ سال مستقر است که این مسئله موجب تحمیل هزینه های زیادی برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و امکانات موجود می شود.

رئیس مرکز تهران جنوب اظهار داشت : با تخصیص بخشی از منابع درآمدزایی کسب شده توسط مرکز که حاصل تلاش همه همکاران است به هزینه های جاری میتوان قدم هایی در راستای بهبود عملکرد واحدهای مختلف و تامین رفاه کارکنان برداشت.

در ادامه دکتر فیصل حسنی بیان کرد: با استفاده از سود دهی عملیات عمرانی، میخواهیم جهت رفاه کارکنان دانشگاه حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی گفت: البته در بحث درآمدزایی خوشبختانه استان تهران نسبت به سایر استانها مثبت است و از پس هزینه ای خود بر می آید، همپنین نسبت به تعداد دانشجویی که استان تهران دارد در بحث عمرانی کمکی نشده است.

حسنی بیان کرد: در شش ماهه دو سال جاری مقرر شد که با کمک هایی که در حوزه عمرانی انجام می شود، استان تهران بتواند خود را به سطح یک دانشگاه استاندارد برساند، تا دانشجویان با اعتماد بیشتری دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق می توانیم با همه کارکنان و اعضا علمی تا انتهای بازنشستگی همکاری داشته باشیم تا مشکلی برای آنها و خانواده هایشان پیش نیاید و تحت هیچ شرایطی اعتقاد نداریم کارمندی تعدیل شود.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر طرح ارتقاء نیروهای رسمی و پیمانی انجام شده است و همکاران اداری می توانند اعمال مبلغ در حکمشان را به صورت ماهانه ملاحظه کنند. همچنین برای نیروهای قرار دادی هم این مورد در کل تصویب و در کل کشور عملیاتی شده است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در خصوص پرداخت بن کارت ها و طرح بازخرید نیز گفت: در طول سال برای هر کارمندی ۲ میلیون تومان بودجه بن کارت در نظر گرفته شده است، که طی برنامه ریزی های انجام شده در صورت تامین اعتبار میزان باقی مانده بن امسال که ۶۰۰۰۰۰ تومان است تا قبل پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

دکتر فیصل حسنی از تمدید طرح بازخرید کارمندان خبر داد و گفت: با پیگیریهای بعمل آمده برای خانم ها با ۲۰ سال سابقه و برای آقایان با ۲۵ سال سابقه با ۵ سال تشویقی برای کارکنان بازنشست می کنیم.

دکتر حسنی در بحث جذب دانشجو، به نکاتی اشاره و تاکید کرد: ثبت نام در محیطی آرام ، منظم و اخلاق محور در چهارچوب قانون انجام شود تا دانشجو در دانشگاه علاوه بر درس ، اخلاق را هم بیاموزد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مطالبات قبلی اعضای علمی از جمله حق التدریس ها، طرح گرنت ها ، پژوهشی و … پرداخت شده است و همچنین برای کارکنان در زمینه اعطای وام های کم بهره، خبرهای خوشی در راه است.