مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اختصاص ۴۰۰ سازه تبلیغاتی به تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف خبر داد .
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اختصاص ۴۰۰ سازه تبلیغاتی به تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف خبر داد .
به گزارش یوپنا، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران روز سه شنبه ۲۳آبان ماه در مراسم رونمایی از طرح های کمپین مفهومی بزرگ «همه واقف باشیم» در سازمان اوقاف با اشاره به همکاری دو سازمان اوقاف و امور خیریه و زیباسازی شهرداری تهران اظهار داشت : یکی از مهمترین رسالت های سازمان زیباسازی شهرداری تهران، فرهنگ سازی برای شهروندان در جامعه است که در این راستا، در دهه وقف سومین برنامه مشترک ما و سازمان اوقاف برای تبلیغ سنت حسنه وقف در سطح شهر تهران و در مرحله بعد در سطح کشور اجرایی می شود.
وی افزود : در سازمان زیباسازی شهرداری تهران شورای تخصصی تشکیل تا با توجه به اهداف تعیین شده از فضای مناسب موجود به بهترین نحو استفاده شود و در این خصوص کارگاه ۳ روزه ای در شهر شیراز با حضور هنرمندان برگزار و مفاهیم،طرح ها و پیام های استخراج شده برای تبلیغ امر وقف در ۴۰۰ سازه در معرض دید مردم قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ابراز خرسندی از همکاری با سازمان اوقاف بر استمرار آن در آینده تاکید کرد و افزود : تبیین سنت حسنه وقف به شهروندان از طریق زبان هنر، انجام کارپژوهشی، همکاری در قالب اجرای کمپین های تبلیغی و جلوگیری از پراکنده کاری از اهداف عمده برای تبلیغ فرهنگ وقف از سوی سازمان زیباسازی در حال حاضربه شمار می رود.