پوریا پیوندی مشاور فرماندار سمنان با مدیر عامل بانک ملی استان سمنان دیدار کرد.

پوریا پیوندی مشاور فرماندار سمنان با مدیر عامل بانک ملی استان سمنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا در این دیدار مشاور فرماندار سمنان ضمن تقدیر از زحمات ارزنده بانک ملی در سطح  استان و شهرستان و اعلام رضایتمندی مردم از عملکرد این بانک گفت: بانک ملی ایران یکی از بانک های باسابقه کشور می باشد. این بانک توانسته برخی از مشکلات مالی مردم را مرتفع کند و اکثر مردم به این بانک نگاه ویژه ای دارند.

مشاور فرماندار سمنان در این دیدار تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی بانک ها در جمهوری اسلامی ایران بسترسازی برای اشتغال از طریق ایجاد تسهیلات با سود کم و بازپرداخت بالا می باشد.

پیوندی با توجه به کمبود اشتغال دولتی در استان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر اشتغال یکی از بحران های جامعه ما می باشد، و بانک ملی این پتانسیل را دارد که با حمایت از کسب و کار کوچک و همچنین حمایت از تولیدی های کوچک  و بزرگ و دادن تسهیلات با بهره کم به جوانان، نرخ بیکاری را هم در استان و هم در کشور کاهش دهد.

مشاور فرماندار سمنان در پایان سخنان خود افزود: بسیاری از جوانان استان سمنان دارای استعداد و مدارک تحصلی بالا می باشند، بانک ملی باید تا حد امکان با ایجاد تسهیلات برای این جوانان و بسیاری دیگر از اقشار جامعه زمینه رونق اقتصادی را فراهم سازد.

همچنین در این دیدار دو طرف برای سپردن تسهیلات به جوانان مذاکرات قابل قبولی را انجام دادند.