دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در بخش ویژه جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی در بخش عکاسی موفق به کسب رتبه اول شد.

دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در بخش ویژه جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی در بخش عکاسی موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اعلام  این خبر گفت: ساجد حق شناس دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی عکاسی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند توانست رتبه اول بخش ویژه هفتمین جشنواره ملی فیلم وعکس دانشجوئی را که هفتم تا دهم اسفندماه سال جاری در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس با موضوع “آزاد” و موضوع “پیشگیری از اعتیاد” در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار انجام شد، کسب کند.

وی افزود: در بین بیش از دو هزار عکس شرکت کننده در جشنواره، عکس های آقای ساجد حق شناس دانشجوی رشته ی عکاسی مرکز دماوند حائز کسب مقام اول شد.
مهدی یدالهی در ادامه تصریح کرد: وجود دانشجویان مستعد و فعال در دانشگاه پیام نور رسالت مسوولان این دانشگاه را در تلاش برای زمینه سازی بسترهای رشد دانش، تخصص و خلاقیت ایشان برجسته تر می کند و امیدواریم با یاری خدا و حمایت ریاست و مسوولان محترم دانشگاه پیام نور استان تهران ما هم بتوانیم در حمایت از دانشجویان نخبه بیش از پیش کوشا باشیم.
گفتنی است، مراسم اختتامیه بخش عکس هفتمین جشنواره ملی عکس دانشجویی کشور، در دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار با حضور مسئولان وزارت علوم، ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار و از عکاسان برگزیده تقدیر شد.
به گفته مسوولان دبیرخانه این جشنواره، تعداد قابل توجهی از آثار نیز توسط دانشجویان ایرانی مقیم کشورهای کانادا، نروژ، انگلستان، کرواسی و مجارستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مقایسه با ادوار گذشته از رشد چشم گیری برخوردار بوده است.