انتصاب یک مدیر جوان بر مصدر شبکه‌ای با مخاطب جوان، آغازگر یک جریان تهاجمی و تبلیغاتی علیه وی شده است

به گزارش یوپنا روزنامه کیهان نوشت: انتصاب یک مدیر جوان بر مصدر شبکه‌ای با مخاطب جوان، آغازگر یک جریان تهاجمی و تبلیغاتی علیه وی شده است.

فقط سه روز از صدور حکم انتصاب «علی فروغی» به عنوان مدیر جدید شبکه سه گذشته است. وی هنوز هیچ صحبتی درباره اهداف و برنامه هایش در محافل عمومی انجام نداده، مدیری را منصوب یا برکنار نکرده و مانع یا باعث پخش هیچ برنامه‌ای نشده است. اما رسانه‌های به اصطلاح اصلاح‌طلب، حتی فرصت خشک شدن جوهر حکم مدیر جدید شبکه سه را نداده‌اند و بدون اینکه وی کاری را انجام داده باشد یا حرفی زده باشد، موضوعاتی را در تخیل خود به وی نسبت می‌دهند.

مثلا عنوان کرده‌اند که با روی کار آمدن مدیر جدید، وضعیت پخش «۹۰» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد! یکی از این دلایل این حملات، سابقه تهیه‌کنندگی مجموعه مستند «خارج از دید» با تجزیه و تحلیل فتنه سال ۸۸ در کارنامه علی فروغی است.
اینکه رسانه‌های زنجیره‌ای قبل از شروع کار یک مدیر جوان، شمشیرها را علیه وی از رو بسته‌اند، بیش از آنکه به ضعف این مدیر مربوط باشد، به نگاه بدوی، بسته، قبیله‌ای و دیکتاتورمآبانه چنین رسانه‌هایی برمی‌گردد. برای آنها عملکرد یک مدیر اهمیتی ندارد، بلکه نگران ظهور چهره‌هایی جدید و خارج از حلقه بسته مدیران همیشه بر سر کار هستند. اگر غیر از این بود، مجازات قبل از وقوع جرم نمی‌کردند.