پس از افزایش قیمت سکه و ارز در هفته‌های اخیر، قیمت‌ها برای دومین روز پیاپی نزولی شد؛ این در شرایطی است که صعود قیمت‌ها موجب شده است که مشتریان خرید طلا و سکه در بازار کم شود.

به گزارش یوپنا به نقل از خبرآنلاین، روند حرکتی بازار سکه امروز برای دومین روز پیاپی نزولی بود؛ به طوری که سکه امامی ۸۵ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۷۰ هزار تومان، نیم‌سکه و ربع‌سکه ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

به این ترتیب، در بازار سکه امامی با قیمت یک میلیون و ۸۹۴ هزار تومان، سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمت ۹۸۵ هزار تومان، ربع‌سکه با قیمت ۵۷۵ هزار تومان و سکه یک‌گرمی با قیمت ۳۶۰ هزار تومان به فروش رفت.

در بازار طلا نیز پس از کم شدن خریداران، قیمت‌ها نزولی شد؛ به نحوی که طلای ۱۸عیار افت ۶ هزار و ۹۴۹ تومانی قیمت داشت. هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار با قیمت ۱۸۴ هزار و ۴۳۸ تومان فروخته شد.

در همین حال، در بازار ارز، نرخ یورو ۳۲۵ تومان، پوند ۳۶۷ تومان، درهم امارات ۷۸ تومان، لیر ترکیه ۷۸ تومان و یوان چین ۴۷ تومان افت کرد.

به این ترتیب، یورو با قیمت ۷۳۸۱ تومان، پوند ۸۳۷۵ تومان، درهم امارات ۱۶۷۹ تومان، لیر ترکیه ۱۴۲۶ تومان و یوان چین ۹۷۲ تومان فروخته شد.