مشکل اختلالات اینترنت به مجلس کشید
مشکل اختلالات اینترنت به مجلس کشید

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی دلایل کندی سرعت اینترنت با حضور وزیر ارتباطات در نشست هفته آتی این کمیته خبر داد.

به گزارش یوپنا، رمضانعلی سبحانی فر رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به کند شدن سرعت اینترنت در روزهای اخیر عنوان کرد: علل کندی سرعت اینترنت در کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی می شود (آقای وزیر در مورد کند شدن سرعت اینترنت پاسخگو باشد، وگرنه از ایشان در مجلس سوال خواهیم کرد!).

وی اظهار داشت: با حضور مجموعه وزارت ارتباطات، این موضوع که چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و بر کسب و کارهای اینترنتی تاثیر گذاشته، مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد و نتیجه این جلسه به اطلاع مردم می‌ رسد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر سرعت اینترنت افزایش یابد، ادامه داد: امرار معاش تعداد زیادی از مردم از طریق کسب و کارهای اینترنتی صورت می گیرد.

سبحانی فر تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل کاهش سرعت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن، مردم دچار مشکلاتی شده اند که باید هرچه سریعتر رفع شده و سرعت اینترنت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات راه حلی برای رفع مشکلات و عدم ایجاد محدودیت برای کسب و کارها است، یادآور شد: با توسعه شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت در حالت عادی بسیار بالاتر بوده و این شبکه از اختلال‌ ها مصون می شود.