رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی به دولت عرض می‌کنیم راه را باز کنید بسیج به کمک بیاید تعارف نداریم، الان زمان تعارف نیست.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای چهار دهه انقلاب را منتشر می‌کنیم و به طور گسترده در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش یوپنا به نقل از فارس، وی ادامه داد: دائما نباید با زبان یاس و ناامیدی سخن گفت؛ داشته های ما کم نیست و باید با زبان امید با هم صحبت کنیم.

غیب‌پرور گفت: در دو سال اخیر طرح اعتلای بسیج را آغاز کردیم؛ اگر ادعا می کنیم بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور و انقلاب است باید قد بکشیم و قد کشیدن بسیج یعنی اعتلای بسیج.

وی افزود: بسیج برای برون رفت صنایع و کشاورزی از مشکلات حرف دارد؛ وقتی به دولت عرض می‌کنیم راه را باز کنید بسیج به کمک بیاید تعارف نداریم، الان زمان تعارف نیست.

غیب‌پرور گفت: برخی گفتند علاج مشکلات اقتصادی، سیاسی است که حتماً اشتباه می‌کنند و چه بسا این بیان هدفمند باشد؛ ما یک بوی بد به مشام‌مان می‌خورد، یعنی می‌خواهند باب مذاکره را باز کنند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وجود عناصر فاسد را نمی توانیم کتمان کنیم، اگر در یک فضای سالم، جهادی، انقلابی حرکت کنیم کوثر را می‌سازیم.