دکتر صیدایی مدیرکل برنامه و بودجه استان همدان در بازید از دانشگاه پیام نور گفت: کلیه دستگاهها باید با دانشگاه پیام نور تعامل و همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دکتر صیدایی مدیرکل برنامه و بودجه استان همدان در بازید از دانشگاه پیام نور  گفت: کلیه دستگاهها باید با دانشگاه پیام نور تعامل و همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا جلسه تعامل دانشگاه پیام نور با سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات که در محل شورای اداری دانشگاه پیام نور با حضور دکتر صیدایی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه جناب آقای نیکخو مدیرکل دیوان محاسبات و برخی از مدیران ستادی برگزار شد، دکتر صیدایی گفت: خدمات ارزنده دانشگاه پیام نور استان همدان بسیار چشم گیر و فوق العاده است ایشان ضمن تشکر از کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور و کسب جایگاه برتر دانشگاه در بین دانشگاه های پیام نور در کشور را مرهون تلاش و تعامل و همفکری فیمابین دانشگاه و سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات دانست.

در ادامه آقای نیکخو رئیس دیوان محاسبات استان خالق این همه افتخار برای دانشگاه را فعالیت گروهی مدیران و کارشناسان اعلام داشتند و بیان داشت: مهمترین تصمیم جهت عبور از این مقطع حساس دانشگاه ها پذیرش دانشجوی دکتری و تحصیلات تکمیلی در رشته های کاربردی در استان می باشد. ایشان نتایج ارزیابی عملکرد سالهای قبل دانشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی نمودند.

در ادامه دکتر صفایی رئیس دانشگاه پیام نور منطقه ۴ گفت: در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری گزارش مبسوطی را ارائه و نسبت به تخصیص منابع مالی از سفر ریاست جمهوری اظهار خرسندی نمودند و بیان داشتند کلیه مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص دانشگاه پیام نور اجرا شده است.

ایشان با توجه به بستر مناسب در دانشگاه پیام نور خواهان تخصیص بودجه جهت ادامه عملیات عمرانی ساختمان تحصیلات تکمیلی مرکز همدان شدند. در پایان مدیرکل برنامه و بودجه و دیوان محاسبات از روند فعالیت پروژه ساختمان تحصیلات تکمیلی و آزمایشگاه های استان بازدید بعمل آوردند.