دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نقش مهمی در ورزش های قهرمانی دارد علاوه بر دانشجویان کارمندان این دانشگاه نیز در حوزه ورزش فعال بوده و در سطح کشور دارای مدال های متعددی هستند. یکی از کارکنان دانشگاه پیام نور استان سمنان که در مسابقات پرورش اندام کشور مقام های متعددی را کسب کرد […]

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نقش مهمی در ورزش های قهرمانی دارد علاوه بر دانشجویان کارمندان این دانشگاه نیز در حوزه ورزش فعال بوده و در سطح کشور دارای مدال های متعددی هستند.

یکی از کارکنان دانشگاه پیام نور استان سمنان که در مسابقات پرورش اندام کشور مقام های متعددی را کسب کرد عماد اندایش می باشد.

عماد اندایش کارمند دانشگاه پیام نور استان سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا گفت: ۱۲ سال است فعالیت ورزشی دارم  ولی از سال ۹۳ به صورت حرفه ای ورزش بدنسازی را دنبال می کنم.

وی درباره مقام های کشوری خود گفت: در سال ۹۶ در قهرمانی پرورش اندام دسته ۴ کلاسیک مقام اول، در مسابقات پرورش اندام که در سال ۹۶ در وزن ۸۵ کیلو برگزار شد مقام قهرمانی را کسب کرده همچنین در مسابقات سال ۸۸ مازندران نائب قهرمان شدم.

اندایش گفت: از حمایت های مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به خاطر حمایت هایی که از ما دارد تشکر می کنم.

قهرمان پرورش اندام کشور در پایان گفت: با توجه به هزینه های سنگین ورزش پرورش اندام از مسولین مربوطه می خواهم که زمینه را برای تبدیل وضعیت اینجانب فراهم کنند.