افتتاح ۴۳ پروژه بهزیستی استان تهران در دهه فجرمدیرکل بهزیستی استان تهران از افتتاح بیش از ۴۳ پروژه بهزیستی استان تهران در دهه فجر خبر داد.
داریوش بیات نژاد چند ماهی است که سکان مدیریتی بهزیستی پایتخت را به دست گرفته در این محدود توانست به علت چانه زنی مناسب با مسولین و نمایندگان توجه آنها را به سمت بهزیستی هدایت کند.
همزمان باچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران، بهزیستی استان تهران از دستاورهای های اخیر خود رونمایی کرد.
به گزارش خبرگزاری یوپنا داریوش بیات نژاد در مراسم نواختن زنگ انقلاب در یکی از مهدکودکهای استان تهران ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی افزود: در چهلمین دهه انقلاب شاهد استمرار و اقتدار جمهوری اسلامی هستیم.
وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت بهزیستی استان تهران اظهار کرد: بهزیستی استان تهران در حال حاضر ٣۶٠٠ نیروی انسانی شاغل دارد و حدود ۳۰ هزار نفر نیز در بخش خصوصی مشغول همکاری با بهزیستی استان تهران هستند.
وی با اشاره به همکاری ٢٣۶٠ بخش غیر دولتی با بهزیستی استان تهران افزود: ١٨٠ هزار معلول و بیش از ١٠ هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان تهران تحت پوشش این سازمان هستند.
بیات نژاد افزود: یکی از وظایفی که امسال برای ما صادر شده بود، افزایش همکاری بین بخشی سازمان بهزیستی بود و این همکاری اگرچه تا پیش از این در بعضی بخشها و در حوزه قضائی معطل مانده بود، اما امسال توانستیم طرح ساماندهی آسیبهای اجتماعی و سامانه «تصمیم» را رونمایی کنیم. همچنین طرح دادگاه درمان مدار نیز معطل بود که در چند ماه گذشته عملیاتی شد.
بیات نژاد با اشاره به گسترش فعالیت اورژانس اجتماعی از افزایش ۵ کابین پاسخگویی به ١٢ کابین خبر داد و گفت: بحث ٢٣٠٠ نفر سهم اشتغالی است که به بهزیستی تهران تخصیص داده شده بود اما الان ٣١٠٠ شغل در سامانه رصد اداره کار ثبت کردهایم و مقام اول استانی را داریم.
وی در ادامه از افتتاح ۴۳ پروژه در دهه فجر در سطح استان تهران خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پروژهها توسط بخش خصوصی تأمین میشود و بیش از ۱۱ میلیارد تومان ارزش ریالی کل پروژههایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
بیات نژاد با بیان اینکه به لحاظ افزایش میزان کمی و کیفی خدمات در تلاشیم افزود: در هر نقطه جغرافیایی استان تهران مصمم هستیم که خدمات بهزیستی ارتقا یابد، همچنین در تلاش هستیم شرایط صدور مجوزها و اقدامهایی را که مربوط به سازمان بهزیستی است را تسهیل کنیم.