اقدام قابل توجه مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته بدون دخانیات / الگو بودن بیات نژاد برای مدیران کشوری + عکس
اقدام قابل توجه مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته بدون دخانیات / الگو بودن بیات نژاد برای مدیران کشوری + عکس

داریوش بیات نژاد بیش از یک سال است که به عنوان مدیرکل بهزیستی استان تهران منصوب شد عملکرد مثبت وی در بهزیستی استان البرز باعث شد که تیم مدیریتی بهزیستی کشور وی را برای بهزیستی پایتخت انتخاب کنند.

این هفته در تقویم رسمی به عنوان هفته بدون دخانیات عنوان شد. مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت این هفته اقدامی انجام داد که در نوع خود بی سابقه بوده است.

به گزارش یوپنا داریوش بیات نژاد بیش از یک سال است که به عنوان مدیرکل بهزیستی استان تهران منصوب شد عملکرد مثبت وی در بهزیستی استان البرز باعث شد که تیم مدیریتی بهزیستی کشور وی را برای بهزیستی پایتخت انتخاب کنند.

در این مدت محدود اقدامات اساسی در بهزیستی استان تهران انجام داد که باعث رضایتمندی مسولین، کارکنان و همچنین سایر مددجویان شد.

از مهمترین اقدامات وی می توان انتصابات بانوان در مدیریت کلان بهزیستی استان تهران در جهت تحقق وعده های رئیس جمهور به زنان مبنی بر استفاده بیشتر از ظرفیت آنها در پست های مدیریتی، افتتاح ۴۳ پروژه بهزیستی همزمان با دهه فجر ۹۷، افتتاح مرکز مراقبت های ویژه معلولان ضایعه نخاعی با ده تخت در شهر تهران برای اولین بار در کشور، معرفی تعداد زیادی از مددجویان بهزیستی برای وام اشتغال با سود جزئی و پرداخت چند ساله و اقدامات بسیار دیگر که در این مطلب نمی توان به همه آنها پرداخته شود.

جدیدترین اقدام بیات نژاد در بهزیستی استان تهران همزمان با هفته بدون دخانیات صورت پذیرفت وی در روز چهارشنبه با همکاری سایر مجموعه بهزیستی اقدام به جمع آوری فیلترهای سیگار در خیابان ولی عصر و اهدای گل به افراد سیگاری و دعوت به ترک سیگار در مراکز درمانی و بهزیستی استان کرد.

این اقدام در نوع خود می تواند چند نکته را به سایر مسولین گوش زد کند ۱- این حرکت نمادین بیات نژاد یک الگو برای سایر مسولین و مدیران باشد۲- این اقدام از لحاظ جنبه های زیباشناسانه ای که به شهر می دهد می تواند در نوع خود بی سابقه باشد۳- یک فرهنگ سازی مدیریتی برای سال های آینده در کشور باشد چون هر ساله مصرف سیگار در کشور افزایش پیدا می کند ۴- حس هم نوع دوستی در بین شهروندان را بیشتر می کند.

به طور کلی می توان گفت چنین اقداماتی اگر به صورت یک اصل مدیریتی و یک فرهنگ مدیریتی در کشور به وجود بیاید می تواند محرک مهمی برای ترک افراد سیگاری یا تلنگری به آنها برای زندگی بدون دود باشد.

 

p