تجلیل از اساتید بسیجی و نمونه جشنواره تراز انقلاب دانشگاه پیام نور
تجلیل از اساتید بسیجی و نمونه جشنواره تراز انقلاب دانشگاه پیام نور

تجلیل از سه استاد دانشگاه پیام نور توسط نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش یوپنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های مختلف استان با بیان اینکه کمتر شخصیتی در اینگونه پیام امام عظیم الشأن تمجید شده است، گفت: امام راحل در پیام خود از شهید چمران شهیدی انسان‏‌ساز، سردار پرافتخار اسلام، و مجاهد بیدار و متعهد راه تعالی و پیوستن به «ملاء اعلی» یاد کرده اند.

امام جمعه تبریز با بازخوانی پیام امام عظیم الشأن درباره شهید چمران افزود: امام در پیام خود ضمن تسلیت شهادت ایشان فرمودند ملت ما سربازی را از دست داد، که در جبهه‏‌های نبرد با باطل، چه در لبنان و چه در ایران، حماسه می‏‌آفرید و سرلوحه مرام او اسلام عزیز و پیروزی حق بر باطل بود.

وی ادامه داد: امام فرمودند، شهید چمران جنگجویی پرهیزگار و معلمی متعهد بود که با عقیده پاک خالص غیر وابسته به دستجات و گروه‏‌های سیاسی، عقیده به هدف بزرگ الهی، جهاد را در راه آن از آغاز زندگی شروع و به آن ختم کرد. او در حیات، با نور معرفت و پیوستگی به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثار کرد. او با سرافرازی زیست، و با سرافرازی شهید شد و به حق رسید.

در این مراسم از ۱۴ استاد بسیجی و نمونه جشنواره تراز انقلاب اسلامی ، توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل بعمل آمد که از این بین دکتر ابوالفضل غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان و استادیار رشته ادبیات ، دکتر یوسف علیپور فخری استادیار رشته ریاضی و دکتر حیدری استادیار رشته جغرافیا دانشگاه پیام نور استان به عنوان سه استاد نمونه موفق به دریافت لوح تقدیر جشنواره شدند.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک این موفقیت بدست آمده ، گفت : هر اندازه بتوانیم دانشجویان خود را از وجود اساتید با علم و تعهد و در سطح تراز انقلاب اسلامی بهره مند سازیم ، به همان اندازه در آینده شاهد موفقیت جوانان خود در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی ، سیاسی ، پژوهشی و …. خواهیم بود.