در دیدار رئیس مرکز رفسنجان با مدیران مجتمع مس سرچشمه بیان شد: احداث زمین چمن مصنوعی در مرکز رفسنجان
در دیدار رئیس مرکز رفسنجان با مدیران مجتمع مس سرچشمه بیان شد: احداث زمین چمن مصنوعی در مرکز رفسنجان

دکتر احسان مهرابی گوهری رئیس مرکز رفسنجان و جمعی از همکاران علمی و اداری این مرکز در نشستی با حضور دکتر ارسلان مشاور اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه و مهندس رنجبر از مدیران مجتمع مس، به بررسی موضوعات نشست هم اندیشی مسولین شهرستان که در هفته های قبل برگزار شد پرداختند و تصمیمات مناسبی در زمینه طرح های مختلف پژوهشی، کار آفرینی، درآمد زایی و کمک به حوزه فرهنگی دانشگاه اتخاذ نمودند.

 

به گزارش یوپنا، در این دیدار دکتر مهرابی گوهری به بیان ظرفیتها، فرصتها و امکانات دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی پرداخت و از راه اندازی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور رفسنجان جهت تسهیل ارتباط اساتید و دانشجویان با بخشهای صنعتی از جمله مجتمع مس خبرداد.

در ادامه این جلسه، جمعی از اعضاء هیات علمی مرکز رفسنجان، نظرات  خود را در حوزه های مختلف از جمله همکاری در حوزه معدن, محیط زیست, سمینار های مختلف فرهنگی و ادبی، کشت محصولات گلخانه ای، اجرای طرح های مشترک پژوهشی و… بیان داشتند و خواستار بهبود فرآیند ارتباط دانشگاه با صنعت شدند.

گفتنی است، دکتر ارسلان ضمن اعلام حمایت مجموعه مس از طرحهای پژوهشی پیشنهادی اساتید و مجموعه مدیریت دانشگاه، قول مساعد احداث یک زمین چمن مصنوعی برای این مرکز را داد و خواستار همکاری موثرتر در بخش های ورزشی و فرهنگی شد.