دانشگاه پیام نور آموزش عالی را متحول کرد/ این دانشگاه همیشه به داد مشکلات کشور رسیده است
دانشگاه پیام نور آموزش عالی را متحول کرد/ این دانشگاه همیشه به داد مشکلات کشور رسیده است

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز امضا شد.

دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا در حاشیه تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و معاونت توسعه روستایی کشور درباره عملکرد دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ و مهم می باشد که همیشه در مواقع حساس به داد مشکلات کشور رسیده است.

وی ادامه داد: در یک برهه از زمان، متقاضیان فوق العاده زیادی برای ورود به دانشگاه ها وجود داشت که آموزش عالی نمی توانست به آنها پاسخ دهد با تاسیس دانشگاه پیام نور معضل بزرگ متقاضیان رفع شد و نیروهای متخصص و خلاق زیادی تحویل جامعه داده شد که توانست آموزش عالی را متحول کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور درباره برنامه های جدید دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور جز دانشگاه های بروز در کشور است که به نسبت سایر دانشگاه های صرفاً به دنبال روال عادی و سنتی در حوزه آموزش و پژوهش نیست.

امید ضمن اظهار خرسندی از تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور برای رفع مشکلات مناطق محروم اظهار داشت: این دانشگاه ظرفیت بسیار بالایی دارد و خوشحالیم که از این ظرفیت به صورت منظم و کارا در اختیار مهارت ورزی روستائیان کشور قرار می گیرد.

وی در پایان از تلاش های دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور و جدیت ایشان در اجرای این تفاهم نامه تقدیر و تشکر کرد.