دانشگاه پیام نور همچنان پیشرو در توسعه عدالت آموزشی است
  دانشگاه پیام نور همچنان پیشرو در توسعه عدالت آموزشی است

دکتر اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز و مسئولان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این نشست تصریح کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی با کارنامه درخشان علمی و پژوهشی است و همچنان دانشگاهی پیشرو در ارائه  مطلوب خدمات علمی و پژوهشی با اهداف فاخری همچون توسعه عدالت آموزشی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خدمات کم هزینه دانشگاه پیام نور را در استان البرز فرصتی مناسب برای فرزندان استان و استانهای همجوار جهت ادامه تحصیل در همه مقاطع تحصیلی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این دانشگاه بار بزرگی را از دوش مسئولین وزارت علوم برداشته و با نگاهی عدالت محور فرصت تحصیلی برابر برای داوطلبین به ادامه تحصیل فراهم نموده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح استان و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری فعالان در این عرصه؛برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاههای اجرایی و خریداران دستاوردها با تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سایر مراکز مربوطه را بسیار مهم عنوان کرد.

عزیز اکبریان در پایان با صراحت اعلام کرد: مسائل و دغدغه ای اگر در این دانشگاه بومی استان البرز وجود داشته باشد با جدیت از جانب نمایندگان مجلس تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز نیز در این دیدار تصریح کرد: گسترش کارآفرینی و مهارت آموزی یکی از هدف های مهم دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه گامهای استواری به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم برداشته است.

جلالیان ضمن تشریح وضعیت جاری دانشگاه و تقدیر از حمایتهای نمایندگان مردم در استان البرز؛ ادامه داد:دانشگاهیان می توانند به عنوان بازوی فکری نمایندگان محترم مجلس در زمینه های مختلف یاری رسان باشند.

رئیس دانشگاه  پیام نور البرز تصریح کرد: تمامی دانشگاه های کشور رسالت های آموزشی و اجتماعی مختلفی را بر دوش دارند و دانشگاه پیام نور نیز با رویکرد توسعه  آموزش و پژوهش در سراسر کشور ، با ارائه خدمات مختلف، ارتباط بین صنایع و دانش آموختگان را تقویت کرده و با حمایت از کارآفرینان در برهه کنونی خوش درخشیده است.