از توسعه و پیشرفت  دانشگاه پیام نور ابراز خرسندی کرد
از توسعه و پیشرفت  دانشگاه پیام نور ابراز خرسندی کرد

دکتر بخشی خانیکی باتفاق روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد.

 

به گزارش یوپنا، در حاشیه سومین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر بخشی خانیکی باتفاق روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد.

 

در این دیدار، نخست  دکتر بخشی خانیکی رئیس؛ دانشگاه پیام نور استان تهران گزارش مختصر واجمالی از وضعیت کنونی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران ارائه کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از مراکز قدیمی و مهم ما در استان تهران است که امروز میزبان نشست استانی روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خواهد بود.

درادامه حضرت آیت الله جوادی آملی با ابراز خرسندی از پیشرفت و توسعه دانشگاه  ضمن دعای خیر برای اساتید، دانشجویان و مسئولان دانشگاه پیام نور آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

در سومین نشست روسای واحدها ومراکز دانشگاه پیام نور استان تهران ،  دکتر بخشی خانیکی در ابتدای جلسه از همه مراکز و واحد ها  بابت برگزاری مطلوب و شایسته آزمونهای نیمسال دوم تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست که با حضور دکتر علم الهدی؛ رییس هیات عالی انتظامی اعضای علمی دانشگاه پیام نور برگزار شد، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به تخلفات اعضای هیات علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسائل و مشکلات  مربوط به حوزه فرهنگی بررسی شد.

گفتنی است، در این جلسه موضوع جذب و پذیرش دانشجو و لزوم برنامه ریزی و ارائه راهکارهای خلاقانه بابت پذیرش دانشجویان جدید مورد بررسی قرار گرفت.