برگزاری ۷ ایده پارک برای اشنایی دانشجویان با شیوه های بازاریابی و اشتغال
برگزاری ۷ ایده پارک برای اشنایی دانشجویان با شیوه های بازاریابی و اشتغال

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان گفت: سال گذشته بیش از ۷ ایده پارک در دانشگاه پیام نور برگزار شد تا دانشجویان علاوه بر اینکه تحصیل می کنند با شیوه های بازاریابی و اشتغال نیز آشنا شوند.

به گزارش یوپنا صفی‌الله صفایی سه شنبه ۱۸ تیر در ششمین جشن بزرگ دانش آموختگی و ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در کنار اقدامات آموزشی فعالیت های فرهنگی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های کل کشور اعم از دولتی،آزاد و غیرانتفاعی بیشترین و بهترین اهتمام را در حوزه فرهنگی دارد و برنامه های متنوعی در این زمینه انجام می دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در حوزه ورزشی نیز حضور فعالی در سطح کشور و بین الملل دارد افزود:باید شرایطی در دانشگاه فراهم شود تا دانشجویان به راحتی مسائل فکری و سیاسی خود را مطرح کرده و دیدگاه خود را بیان کنند.

صفایی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر کارهای فرهنگی و آموزشی به کارآفرینی دانش آموختگان نیز اهتمام ویژه دارد عنوان کرد:سال گذشته بیش از ۷ ایده پارک در دانشگاه پیام نور برگزار شد تا دانشجویان علاوه بر اینکه تحصیل می کنند با شیوه های بازاریابی و اشتغال نیز آشنا شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان  با بیان اینکه یکی از ایده های پارک با مشارکت شرکت سحر انجام شد گفت:در شرایط سخت فعلی باید دانشجوی فعال تربیت کنیم.