مدیر کل پشتیبانی دانشگاه پیام نور خبر داد: تجهیز امکانات رفاهی دانشگاه برای تعطیلات تابستانی همکاران سراسر کشور
مدیر کل پشتیبانی دانشگاه پیام نور خبر داد: تجهیز امکانات رفاهی دانشگاه برای تعطیلات تابستانی همکاران سراسر کشور

امیدوارم کلیه همکاران در دانشگاه پیام نور تعطیلات تابستانی خوبی را آغاز نمایند و برای آنها و خانواده های محترمشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

رحمان محمدی مدیرکل پشتیبانی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت امام رضا اظهار داشت: کار و اعتقاد به مشارکت پذیری ، انسجام سازمانی و رعایت وجدان کاری ، انضباط و عدالت در انجام وظایف عبادت تلقی می شود وهمیشه به کلیه نیروهای اداره کل پشتیبانی مخصوصا نیروهای خدمات تاکید می نمایم که نهایت سعی و تلاش خود را در انجام امور محوله بکار ببرند .

محمدی درباره ارزش های اخلاقی در دانشگاه پیام نور ادامه داد: در جهت تقویت ارزش های اخلاقی ، اسلامی ، و اجتماعی در محیط کار و ایجاد فضای صمیمی و پرهیز از تبعیض تلاش خواهیم نمود و آن را وظیفه شرعی خود می دانیم .

مدیر کل پشتیبانی دانشگاه پیام نور همچنین درباره امکانات رفاهی دانشگاه پیام در تعطیلات تابستانی گفت: با توجه به حمایت های بی دریغ ریاست عالی دانشگاه و معان محترم اداری ، مالی و عمرانی و تلاش سایر همکاران جهت ارائه خدمات مطلوب رفاهی به همکاران و پرسنل سراسر کشور ، استاد سراها و امکانات رفاهی دانشگاه را در حد نیاز اولیه تجهیز و آماده استفاده کارکنان و خانواده های محترم آنها نموده ایم. لذا خواهشمند است که از امکانات ، تجهیزات و سرمایه های دانشگاه حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها کوشا باشیم.

وی در پایان گفت: همکاران ما در ستاد رفاهی آماده پذیرش کلیه انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات می باشند.