معاون استانداری آذربايجان غربي: با همکاری دانشگاه پیام نور پارك فناوري و مركز رشد در استان ايجاد مي شود
معاون استانداری آذربايجان غربي: با همکاری دانشگاه پیام نور پارك فناوري و مركز رشد در استان ايجاد مي شود

مهاباد- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذريايجان غربي گفت: پارك فناوري و مركز رشد در اين استان با همكاري دانشگاه پيام نور تأسيس و راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، نادر صفرزاده روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتي شهرستان بوكان با عنوان رفع موانع توليد، افزود: براي رشد و خلاقيت ايده جوانان، تفاهم نامه همكاري بين پارك علم و فناوري آذربايجان غربي و دانشگاه پيام نور امضا شده است.

وي اضافه كرد: اين تفاهم نامه در راستاي توسعه زمينه‌هاي همكاري مشترك و همه جانبه علمي، پژوهشي و فناوري و استفاده بهينه از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي موجود، جهت حمايت از ايده‌هاي نو و فناورانه به ويژه مرتبط با نيازهاي توسعه‌اي استان امضا شده است.

صفرزاده ادامه داد: دانشگاه پيام نور به دليل تعدد مراكز و واحدها در استان، يكي از دانشگاه‌هايي است كه مي‌تواند زمينه ساز حركت به سمت كارآفريني و اقتصاد دانش بنيان باشد.

وي اظهاركرد: جهت حمايت از ايده هاي نو به ويژه در ميان قشر جوان شهرستان بوكان، اين مركز در دانشگاه پيام نور ايجاد خواهد شد.

معاون استاندار آذربايجان غربي از عملكرد بانك هاي عامل در تامين اعتبار براي واحدهاي توليدي انتقاد كرد و گفت: شهرستان بوكان با وجود زيرساخت هاي مناسب و داشتن استاد كاران ماهر و نيروهاي متخصص نيازمند توجه بيشتري است.