حل مسائل جهان اسلام در گرو فهم حقایق غدیر است
حل مسائل جهان اسلام در گرو فهم حقایق غدیر است

به گزارش پایگاه خبری یوپنا، و مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور دکتر حسین نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری، حجت الاسلام والمسلمین احمداسلامی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پیام نور مازندران در نمازخانه دانشگاه با حضور کارکنان برگزار شد. در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری یوپنا، و مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور دکتر حسین نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری، حجت الاسلام والمسلمین احمداسلامی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پیام نور مازندران در نمازخانه دانشگاه با حضور کارکنان برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد اسلامی اظهار داشت :عید غدیر نه عید سادات و نه عید شعیان بلکه عید تمام مسلمین است و حل مسائل عالم اسلام در گرو فهم حقایق غدیر است.
وی بیان داشت: غدیر از توحید آغاز وبه ظهور و معاد ختم می شود. وی تصریح کرد: علت تکریم سادات در غدیر تجدید عهد و میثاق با امیرالمومنین علی (ع) و اقامه غدیر و معرفی غدیر به نسل های آینده است.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران تاکید کرد: اطعام در غدیر یک سنت حسنه توصیه شده از اهل بیت جهت تبلیغ غدیر است و در روز غدیر دیگران را با یک تبسم مهمان کنیم.
در ادامه مراسم دکتر نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری بیان داشت: دهه ولایت و عید غدیر از اعیاد بزرگ می باشد که از جایگاه و مقام خاصی برخوردار می باشد و این روز را به کارکنان به ویژه سادات تبریک می گوییم.
در پایان این مراسم از کارکنان سادات مرکز تقدیر به عمل آمد.